Новий застосунок для подання звернень до столичної адміністрації

Жителі Києва отримали ще два інструменти, щоб повідомити служби про проблеми у ЖКГ

КМДА пропонує увазі громадян новий застосунок, який полегшує інформування про якісь негаразди на вулицях міста.

КБУ "Контактний центр міста Києва 1551" розробив чат-ботів для Viber та Telegram для того, щоб жителі могли якнайшвидше звернутись до адміністрації міста. Для цього достатньо навести камеру смартфона на відповідні QR-коди, авторизуватись за потреби і обрати пункт, який потрібен: написати звернення, додати фотографію або файл з текстом, отримати правову допомогу, читати базу знань, ознайомитись з корисними посиланнями або контактами.

Крім коду, для підключення до ботів можна скористатись посиланнями:

- Viber-бот https://cutt.ly/vTDW54H  ;

- Telegram-бот https://cutt.ly/xTDEqBX  .

Контактний центр також нагадує про додатки, які можуть встановити бажаючі: для Androіd або IOS, - або перейти на сайт https://1551.gov.ua/  

Завдяки цифровим інструментам городяни швидко повідомляють різні служби столиці про те, на що потрібно оперативно звернути увагу. Наприклад, можна вказати про необхідність вжиття заходів у житлово-комунальному господарстві, для благоустрою, для упорядкування торгівлі, вивезення сміття, з'ясувати питань щодо дозволів на будівництво тощо.

Станом на 1 грудня 2021 р. найбільше звернень зареєстровано у Оболонському районі Києва – 27135, на другому місці – Голосіївський – 23528, на третьому – Святошинський – 15395. 

Для кожного звернення вказано стан його виконання, назва установи, яка за нього відповідає, дата подання і орієнтовна дата виконання. Наприклад, останнє зареєстроване звернення стосується відсутності води в усьому будинку на вул. Басейній. Вказано, що роботи мають бути виконані ЖЕД "Хрещатик" до 2 грудня 2021 р.

Видання "Коментарі" раніше повідомляло своїм читачам про ремонт водогону на Троєщині.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися