На ДВРЗ випробовують новітні низькопідлогові трамваї

Вагони мають шість дверей, які розташовані у першій та третій секціях

В мікрорайоні ДВРЗ, що на столичній Дарниці, випробовують низькопідлогові трамваї "Татра-Юг". Вони курсують на нових трамвайних коліях на вулиці Алматинській. Про це повідомив депутат Київради Олександр Міщенко в інтерв`ю "Вечірньому Києву".

Зазначається, що це 26-метрові повністю низькопідлогові трамваї компанії „Татра-Юг“.  Вони вирізняються тим, що у трамваї довгі перша та третя секції, а друга є короткою.  Вагони мають шість дверей, які розташовані у першій та третій секціях. Низька платформа забезпечує зручністю пасажирів, зокрема батьків з маленькими дітьми та людей з особливими потребами.

Крім того, такі трамваї створюють набагато менше шуму на вулицях. А їздять вони в досить населених районах.  Трамваї курсуватимуть на лінії, яка сполучує  мешканців ДВРЗ і Дніпровського району з іншими районами міста та Святошино-Броварською лінією метро.

Як повідомляли раніше "Коментарі", влада української столиці у 1990-х роках планувала запустити рух підземного швидкісного трамвая від мосту Патона до Борщагівки через центральну частину міста. У 1994 році була схема розвитку швидкісного столичного транспорту від "Київпроекту", де модно побачити детальний план трасування та заплановані станції швидкісного трамваю. У такому вигляді підземну лінію трамваю було заплановано ще за часів СРСР і до другої половини 1990-х років.


 



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися