Вагони мають шість дверей, які розташовані у першій та третій секціях
В мікрорайоні ДВРЗ, що на столичній Дарниці, випробовують низькопідлогові трамваї "Татра-Юг". Вони курсують на нових трамвайних коліях на вулиці Алматинській. Про це повідомив депутат Київради Олександр Міщенко в інтерв`ю "Вечірньому Києву".
Зазначається, що це 26-метрові повністю низькопідлогові трамваї компанії „Татра-Юг“. Вони вирізняються тим, що у трамваї довгі перша та третя секції, а друга є короткою. Вагони мають шість дверей, які розташовані у першій та третій секціях. Низька платформа забезпечує зручністю пасажирів, зокрема батьків з маленькими дітьми та людей з особливими потребами.
Крім того, такі трамваї створюють набагато менше шуму на вулицях. А їздять вони в досить населених районах. Трамваї курсуватимуть на лінії, яка сполучує мешканців ДВРЗ і Дніпровського району з іншими районами міста та Святошино-Броварською лінією метро.
Як повідомляли раніше "Коментарі", влада української столиці у 1990-х роках планувала запустити рух підземного швидкісного трамвая від мосту Патона до Борщагівки через центральну частину міста. У 1994 році була схема розвитку швидкісного столичного транспорту від "Київпроекту", де модно побачити детальний план трасування та заплановані станції швидкісного трамваю. У такому вигляді підземну лінію трамваю було заплановано ще за часів СРСР і до другої половини 1990-х років.