Як карантин змінив наші звички за рік: аналітика

Як обмеження через коронавірус вплинули на наше життя? 

Цього місяця карантину у Києві виповнився рік. І з 23 березня 2021 він знову посилюється — столиця у червоній зоні.
Аналітики з порталу "ЛУН Місто" проаналізували, як нова реальність вплинула на деякі наші звички та подивилася на зміни у мобільності городян. 

Метро

Кількість пасажирів метро Києва не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 — понад 26 мільйонів. Дані Київського метрополітену.

 

Корки

А от затори на дорогах Києва швидко наздогнали та перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у серпні — у пік відпусток.

 

Подорожі Україною

Оцінити мобільність в цілому по Україні допомогли дані Apple. Ми стали найменш мобільними у квітні 2020 та максимально мобільними у теплу пору року.


Кінотеатри

Чи не найважче через ковід прийшлося кінотеатрам.
Оцінити рівень відвідуваності кінотеатрів вирішили через об'єми купленого глядачами попкорну. У квітні, травні, червні 2020 з продажем попкорну було зовсім сумно. З липня почалося поступове відновлення, але до докарантинного рівня, на жаль, ще далеко.

 

Служби доставки

І чи не найбільшу затребуваність відчули служби доставки.

Щодо доставки страв з кафе та ресторанів — тут карантин допоміг, з березня 2020 почався ріст. І потім протягом року показники були приблизно на одному рівні.

 

Їжа на винос

Серед страв часто замовляли суші, бургери, донери. Любов до азійської локшини почала зростати тільки з жовтня. Попит на український борщ стабільний.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися