Як обмеження через коронавірус вплинули на наше життя?
Цього місяця
карантину у Києві виповнився рік. І з 23 березня 2021 він знову посилюється — столиця
у червоній зоні.
Аналітики з порталу "ЛУН Місто" проаналізували, як нова
реальність вплинула на деякі наші звички та подивилася на зміни у мобільності
городян.
Метро
Кількість пасажирів метро Києва не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 — понад 26 мільйонів. Дані Київського метрополітену.
Корки
А от затори на дорогах Києва швидко наздогнали та перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у серпні — у пік відпусток.
Подорожі Україною
Оцінити мобільність в цілому по Україні
допомогли дані Apple.
Ми стали найменш мобільними у квітні 2020 та максимально мобільними у теплу
пору року.
Кінотеатри
Чи не найважче через ковід прийшлося
кінотеатрам.
Оцінити рівень відвідуваності кінотеатрів вирішили через об'єми купленого
глядачами попкорну. У квітні, травні, червні 2020 з продажем попкорну було
зовсім сумно. З липня почалося поступове відновлення, але до докарантинного
рівня, на жаль, ще далеко.
Служби доставки
І чи не найбільшу затребуваність відчули служби доставки.
Щодо доставки страв з кафе та ресторанів — тут карантин допоміг, з березня 2020 почався ріст. І потім протягом року показники були приблизно на одному рівні.
Їжа на винос
Серед страв часто замовляли суші, бургери, донери. Любов до азійської локшини почала зростати тільки з жовтня. Попит на український борщ стабільний.