У Києві перевірили якість надання ЖКП: результати невтішні
Які порушення виявили при перевірці
У квітні у Києві провели 29 заходів державного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві.
“За результатами заходів державного контролю житлово-комунальних послуг, проведених у Києві у квітні, встановлено порушення у 41% суб’єктів господарювання”, - повідомили у службі.
За результатами перевірки виявили порушення у 12 суб’єктів господарювання. Йдеться про порушення:
правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій,
правил надання послуги з постачання гарячої води,
правил надання послуги з постачання теплової енергії;
вимог Законів України “Про захист прав споживачів”; “Про житлово-комунальні послуги”; “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” тощо.
Спеціалісти, за результатами перевірок, видали Приписи про усунення порушень вимог законодавства, з метою недопущення подібних порушень надалі. Також будуть застосовані штрафні санкції (адміністративні та адміністративно-господарські).
У Головному управлінні зазначили, що найчастіше споживачі ЖКП звертаються з наступними типовими питаннями:
неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій;
необґрунтовано виставлених боргів і неврахування періодів відсутності теплопостачання;
нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
неналежного технічного стану інженерних мереж;
необґрунтовано завищених нарахувань за послуги опалення;
неправомірних боргів та отримання рахунків на оплату житлово-комунальних послуг після їх розірвання;
непрацюючих будинкових лічильників обліку постачання теплової енергії;
нарахувань за централізоване опалення у період непрацюючого будинкового засобу обліку теплової енергії.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві проводять масштабні перевірки у багатоквартирних будинках.