Стало відомо, скільки витрачає на телефонні дзвінки “Укрпошта”

Послуги кол-центру для “Укрпошти” до 2026 року коштуватиме понад 24 мільйони гривень

Акціонерне товариство "Укрпошта" оголосила тендер на закупівлю послуг з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг "АТ "Укрпошта". Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на відповідний тендер, розміщений на платформі Prozorro. 

Згідно з тендерною документацією виконавець має надавати послуги кол-центру. Послуги надаються шляхом приймання виконавцем вхідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів послуг, що надаються АТ "Укрпошта", і обробки таких дзвінків за сценарієм, наданим замовником, та виконання інших умов, визначених договором. Вартість послуг визначається згідно з посекундною тарифікацією. Оплата за дзвінки з тривалістю розмови менше ніж 15 секунд не проводиться.

Від виконавця, крім іншого вимагається наявність:

  • внутрішніх баз знань, 

  • системи підбору операторів Контакт – центру, 

  • системи підбору супервізорів (керівників груп), 

  • системи розвитку, навчання та адаптації персоналу,

  • системи оцінки виконання стандартів якості замовника, що дозволяє управляти якістю обслуговування.

Виконавець має самостійно визначати графік роботи співробітників, залучених до процесу обробки дзвінків залежно від навантаження. 

Загальна кількість послуг яку планує придбати "Укрпошта" становить 374 400 000 послуг. Очікувана вартість - 24 139 814 гривень. Строк надання послуг - до 30 вересня 2026 року. 

Дата оприлюднення тендеру - 25 липня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 2 серпня 2024 року. Початок аукціону планується 5 серпня 2024 року.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що збір аптечних замовлень для “Укрпошти” обійдеться бюджету майже в 40 мільйонів гривень.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися