Якість водопровідної води у Києві погіршилась: у “Київводоканалі” назвали причину

Чому у столиці погіршилась якість води, а “Київводоканал” за це не відповідає

У липні 2024 року столиця жила та працювала в умовах жорстких стабілізаційних обмежень електропостачання. Як це позначилося на якості водопровідної води, розповіли спеціалісти ПрАТ “Київводоканал” порталу “Коментарі”.

У “Київводоканалі” запевнили, що у 2024 році за результатами лабораторних досліджень хіміко-бактеріологічних лабораторій якість питної води системи централізованого водопостачання м. Києва відповідає чинним нормам.

При цьому вказали на проблеми, які виникли через постійні відключення світла. “Водночас збільшення віялових відключень електроенергії ПрАТ “ДТЕК Київські електромережі” призводить до частих зупинок та включень підкачувальних насосних станцій і, як наслідок, погіршення якісних показників питної води у внутрішньобудинкових мережах холодного водопостачання і у кінцевого споживача”, - йдеться у відповіді на офіційний запит порталу. 

У “Київводоканалі” зазначили, що вказані насосні станції не перебувають на балансі товариства. Також не перебувають на балансі ПрАТ “АК “Київводоканал” внутрішньобудинкові водопровідні мережі. Така норма прописана у пункті 1 розділу II Правил користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 19.04.2021 № 97).

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що деякі кияни будуть більше платити за воду уже з вересня.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися