На впровадження корпоративної системи “Украерорух” витратить 10 мільйонів гривень
Система має вести облік працівників та нараховувати зарплату
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України оголосило тендер на послуги з впровадження корпоративної системи управління персоналом та розрахунку заробітної плати “Украероруху”, та послуги з надання технічно-інформаційного обслуговування. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на відповідний тендер, розміщений на платформі Prozorro.
Згідно з тендерною документацією до об’єктів автоматизації, де передбачається використання системи, відносяться структурні підрозділи Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (“Украерорух”): головне підприємство "Украероруху", РСП "Київцентраеро", Одеський РСП, Львівський РСП, Дніпровський РСП.
Загальна кількість карток працівників, які будуть оброблятися системою має становити не менше 3300. Загальна кількість користувачів системи не менше 400.
Система управління персоналом та розрахунку заробітної плати має містити функціональність обробки інформації щодо груп сутностей:
Організаційна структура та штатний розпис,
Персонал,
Накази з персоналу,
Облік робочого часу,
Розрахунок заробітної плати,
Облік відрядження/направлення на навчання,
Військовий облік.
Система має бути інтегрована з системою електронного документообігу "Megapolis.DocNet", яка впроваджена у підрозділах головного підприємства Украероруху та регіональних структурних підрозділах.
Очікувана вартість - 10 001 000 гривень. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк надання послуг - до 30 вересня 2028 року.
Дата оприлюднення тендеру - 06 серпня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 14 серпня 2024 року. Початок аукціону планується 14 серпня 2024 року.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, скільки планує витратити "Дія" на програмне забезпечення.