У Києві витратять мільярди на реконструкцію естакад під час війни
Що відомо про обсяги робіт та умови тендерів
У Києві під час повномасштабної війни в Україні витратять понад два
мільярди гривень на реконструкцію двох транспортних розв’язок. Про це
повідомляють "Коментарі" з посиланням на інформацію системи
закупівель Prozorro.
Замовником робіт з реконструкції транспортних розв’язок у Києві виступає комунальна
корпорація "Київавтодор". Обидва тендери оголосили 27 квітня після
скасування попередніх, де ціни на реконструкцію розв’язок були значно вищі.
Згідно з умовами одного з тендерів, вартість
реконструкції транспортної розв’язки на перетині вулиць Богатирської з Полярною
в Оболонському районі Києва становить майже 1,3 мільярда гривень. Підрядник має
виконати роботи до кінця 2025 року. Наразі ТОВ
"Автомагістраль-Південь" очікує рішення по цьому контракту.
На реконструкцію шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вулиць Дегтярівської та Олександра Довженка готові витратити понад 934,7 мільйонів грн. Роботи переможець тендера має виконати до кінця 2024 року. Аукціон на реконструкцію цієї розв’язки заплановано на 12 травня.
Кияни обурені такими витратами на
будівництво доріг під час повномасштабної війни. В петиції №11849 від
столичної влади вимагають заборонити будівництво нових розв'язок у Києві до
закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу. Автор звернення до Київської
міської ради Олександр Гречко вважає, що під час війни такі проєкти є
марнотратством та ризикують отримати велику кількість скандалів з розкрадання
коштів бюджету Києва.
"У Києві є проєкт Шулявського
шляхопроводу, який вже декілька років закинутий в недоробленому стані. Його
функціональність ще менша, ніж старого шляхопроводу і при цьому кошторисна
вартість збільшилася з початкових 600 млн грн до 2 млрд грн. Міська влада вже
декілька років як забула про шляхопровід — там сміття, бруд та ніякого комфорту
для пішоходів", — заявив автор петиції.
Дороговартістних, розпочатих і
закинутих на різних стадіях проєктів по Києву безліч, наголосив Гречко. На його
думку, не можна говорити про жодне нове будівництво, доки існуюча
інфраструктура стоїть на підпірках та розвалюється.
"Це не нормально, що міська влада
Києва саботує та зливає виділення 36 млн дол. від Світового банку на
будівництво трамвайної ліній в центр, і при цьому збирається розпилювати
мільярди бюджетних коштів на інфраструктуру для приватних автомобілів. З таким
підходом ми робимо абсолютно протилежне до того, що роблять в ЄС", — підсумував
автор петиції своє звернення.
Для розгляду петиції в Київській
міській раді необхідно зібрати шість тисяч голосів на підтримку. Збір підписів
триватиме ще тиждень. Поки що ця петиція зібрала 70% від необхідних голосів.