Які споруди в пріоритеті дорожників
На Київщині почали відбудову
мостів, які довелося підривати через наступ російських окупантів на Київ.
Тимчасові переправи не витримують транспортного навантаження. Йдеться про мости
біля Стоянки на трасі Київ-Чоп, біля Бородянки, Гостомеля та на під’їзді до
Ірпеня.
Лише на відновлення
мосту через річку Ірпінь потрібно від 14 до 18 місяців та близько 400 мільйонів
гривень. Романівський міст став символом. Саме через нього відбувалася
евакуація населення під час окупації Ірпеня. Зараз поблизу підірваної переправи
працює техніка. Триває підготовчий етап, розробка документації. Ремонтники
розчищають ділянку поруч зі спорудою, переносять комунікації.
Роботи виконує
турецька компанія. Попереду тривалий процес будівництва. Новий міст, як і
попередній, матиме чотири смуги протяжністю 114 метрів. Зруйновану переправу
через річку Ірпінь не планують демонтувати. На цьому місті облаштують
меморіальний комплекс.
"Буде розроблено
проект щодо облаштування цього меморіалу. І в складі цього проекту будуть
передбачені заходи щодо збереження цього моста. Деталі, що можна буде залишити,
будуть укріплені, а що неможливо — буде демонтоване. Це вже буде вирішувати
проектант", — розповів директор Департаменту розвитку доріг "Укравтодору"
Андрій Чабанівський.
Тим часом голова
Макарівської об’єднаної територіальної громади Вадим Токар повідомив, що капітально
відремонтували пошкоджений внаслідок обстрілу міст
через річку Здвиж. Цей шляхопровід, розташований на автомобільній трасі
Т1019. Траса проходить територією Вишгородського, Бучанського та Фастівського
районів Київської області. Керівник Київської обласної військової
адміністрації Олексій Кулеба оприлюднив відео, як виглядає відновлений у
Макарові автомобільний міст.