На Київщині обурені планами вирубки лісу заради Великої окружної дороги
Місцеві громади б’ють на сполох через президентську програму з забудови
У Київській області
заради будівництва Великої окружної дороги планують знищити ліс та еко-систему
місцевих громад. Про це у своєму Facebook заявила громадська активістка Леся Москаленко, передають
"Коментарі".
За її словами, торік
"Київавтодор" отримав від Офісу президента України Володимира
Зеленського письмову вимогу терміново розпочати будівництво Великої окружної дороги навколо Києва. Дорожники своєю чергою узяли напрямок будівництва
17-річної давнини.
"За 17 років
виріс не лише Київ, виросло і розбудувалося передмістя. У громад Київщини є
свої плани на землю в межах населених пунктів. Є право бути залученими до
процесів, бути поінформованими. Але до цього нікому немає діла. Натомість "Велике
будівництво" вже нагадує сталінські п'ятирічки", — обурюється
Москаленко.
Активістка вважає, що
своєю програмою "Велике будівництво" Зеленський "через коліно
ламає громади Київщини". Мова йде про такі населенні пункти як Підгірці,
Дмитровичі, Безрадичі та Українка. Вона нагадала, про ухвалену Київською
обласною радою скандальну
Схему планування територій. Згідно цього плану будівництво Великої
окружної дороги навколо Києва мешканці вважають злочинним.
"Зламали
Українку, нав'язавши їм дорогу і мостовий перехід, ламають Бучу, не переглянули
напрямок у Великих Дмитровичах і Безрадичах, де автобан пролягатиме вже не в
полях навколо сіл, а просто вулицями", — зазначила Москаленко.
Головною проблемою вона вважає, що місцеві громади не інформують та не залучають до таких інструментів, як стратегічна екологічна оцінка (СЕО). Окрім того, оцінки впливу на довколишнє середовище та СЕО проводять таємно.
Громадська активістка Леся Москаленко оприлюднила світлину з підписом: "на фото — шматок природи між будинками. І ото в тому коридорі нам намагаються втюхати автобан".
Розпочати будівництво Великої об’їзної дороги навколо Києва центральна влада обіцяла цього року. Магістраль має з'єднати траси "Київ — Ковель", "Київ — Чоп", "Київ — Одеса", "Київ — Знам'янка", "Бориспіль — Маріуполь", "Київ — Харків" та "Київ — Чернігів". Нова Київська окружна дорога з'єднає між собою найбільші міста Київської області, а саме Ірпінь, Васильків, Обухів, Ворзель, Бориспіль та Бровари.
Нагадаємо, закон, підписаний президентом України Володимиром Зеленським, дозволяє обрати підрядника на будівництво Великої окружної дороги навколо Києва без процедури закупівель через Prozorro. Документ викликав шквал критики з боку антикорупційних органів, проте далі критики справа не пішла.
Читайте також, як під Києвом у селян відібрали землю під Велику окружну дорогу.