Заради Кільцевої обхідної дороги навколо Києва викуплять землю селян

Що відомо про підготовку до будівництва

У Київській області вирішують питання із землями та будинками, на яких планують побудувати Київську обхідну дорогу та не виключають судової тяганини. Про це в інтерв'ю KV розповів голова Київської обласної державної адміністрації Василь Володін, передають "Коментарі".

За його словами, перша черга будівництва Київської обхідної дороги запланована на ділянці 18 кілометрів. Траса проходитиме крізь територію Дмитрівської та Макарівської громад, з якими була проведена нарада щодо викупу земельних ділянок під будівництво.

"Йдеться про те, що викуп буде за нормативно-грошовою оцінкою, а не експертною. Є зацікавлені особи, які хочуть продати землю за космічні кошти. Але цього не буде", — заявив Володін.

З приватною землею проблем не буде, вважає очільник Київської ОДА: "Щодо приватних ділянок проблем не буде, оскільки у держави є конституційне право вилучати приватну власність для суспільних потреб із відповідною компенсацією".

Кільцеву обхідну дорогу навколо Києва називають найдорожчим проєктом у Європі. Лише на першу ділянку протяжністю 18 кілометрів потрібно 5 мільярдів гривень. Голова Київської ОДА пояснив, що будівництво дороги "з нуля" в рази дорожче, ніж оновити асфальт на вже побудованій трасі.

На будівництво Київської обхідної дороги навколо Києва вже оголосили тендер на пошук підрядника для виконання робіт. Йдеться про ділянку від автомобільної дороги "Київ – Ковель – Ягодин" (М-07) до траси "Київ – Чоп" (М-06) у Київській області. Ця перша ділянка дороги має протяжність у 18 кілометрів. Тут повинні збудувати естакаду, два мости та шість шляхопроводів.

З будівництвом Київської обхідної дороги можуть виникнути складнощі, не виключає Володін.

"Є низка факторів. Спершу потрібно дочекатися результатів тендеру. Мені б, звісно, цього не хотілось, але можуть бути суди. Можуть бути інші перешкоди, які не дадуть рухатись так, як нам хотілось би. Але фізично, коли є фінансування, потужна компанія, 18 кілометрів за рік зробити можливо", — підсумував очільник Київської облдержадміністрації.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Київській області заради будівництва Київської обхідної дороги планують знищити ліс та екосистему місцевих громад. Громади обурені, що дорожники взяли напрямок проєкту будівництва 17-річної давнини. 


Читайте також, як під Києвом у селян відібрали землю під Кільцеву обхідну дорогу.

Читайте также