Від «Лісової» до «Академмістечка» за 25 секунд: що бачить керманич

Для запису використане стократне прискорення

Київський блогер Олег Тоцький зробив поїздку червоною лінією столичного метрополітену від станції "Лісова" до "Академмістечко" за 25 секунд.

Проїзд “червоної гілкою” столичного метрополітену від однієї кінцевої зупинки до


Для запису він використав стократне прискорення. Але попри таку швидкість, більшість станцій метро можна ідентифікувати.

Підписники блогера попросила оприлюднити початкове відео зі звуком, адже це цікаво подивитись, що бачить керманич поїзда метро.

На перший погляд, метро просте — це поїзд, який їде тунелем. Поїзд складається з декількох вагонів, що з'єднуються з міцними сидіннями, а також стовпами і ременями, за які люди можуть триматися, коли поїзд сповнений. Поїзд ходить рейками, ширина колії яких часто співпадає з шириною колії інших залізничних систем міста.

Але в метро також потрібні кілька інших систем, які пасажири не завжди можуть побачити. У деяких системах метро самі поїзди, відомі як рухомий потяг, надзвичайно складні. А, наприклад, метро в Копенгагені, Данія, яке зараз перебуває на стадії будівництва, використовує повністю комп'ютеризовані поїзди без водіїв. Нові поїзди в розвинутих країнах навіть матимуть змогу використовувати гальмотепла для вироблення електроенергії. У таких автоматизованих системах набір датчиків визначає розташування поїздів щодо один одного. Комп'ютерні програми відстежують, де знаходяться всі потяги, зменшуючи ймовірність людської помилки та підвищуючи загальну ефективність системи.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися