Креативна агенція Banda створила «невічний» брендинг для Чорнобильської зони

За основу взяли форму поверхні реактора, у якому відбувся вибух.

Креативна агенція Banda створила брендинг для Чорнобильської зони. Таким чином хочуть привернути увагу до зникнення місць, які нагадують про масштабну катастрофу, яка сталась на Чорнобильській атомній електростанції 26 квітня 1986 року.

"Мало хто знає, що міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час і поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи", – зазначили в агенції.

В агенції створили так званий "невічний логотип". За основу взяли форму поверхні реактора, у якому відбувся вибух.

За задумом авторів, кожен рік зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.

Як повідомляли "Коментарі", в Славутичі в Ніч пам’яті загиблих ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС послабили комендантську годину. Про це заявив Славутицький міський голова Юрій Фомічев, передають "Коментарі".


 

 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися