Мешканці Київщини можуть вимагати перерахунок квитанцій через низький тиск води

Як отримати перерахунок у разі отримання неякісних комунальних послуг

Споживачі, відповідно до чинного законодавства, мають право на належний рівень послуг з водопостачання, зокрема на забезпечення стабільного тиску води у системі. У разі відхилення якості комунальних послуг від затверджених норм, споживачі можуть отримати перерахунок вартості. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області. 

У службі зазначили, що постачальник послуги повинен забезпечувати безпечне та безперервне постачання питної води споживачу, якість та тиск якої повинні відповідати вимогам законодавства та умовам договору. При цьому він повинен негайно реагувати на звернення споживачів та перевіряти показники тиску води.

“У разі виявлення невідповідності тиску води законодавчим нормам, споживач може звернутися для здійснення перерахунку оплати за послуги водопостачання”, - повідомили у службі.

Якщо виконавець послуги відмовляється провести відповідну перевірку, споживач має право звернутися до Держпродспоживслужби або до суду.

“Звернення та додатки до нього мають містити інформацію про найменування суб’єкта господарювання, фактичну адресу місця здійснення ним господарської діяльності, копію договору про надання відповідних житлово-комунальних послуг (за наявності), платіжні квитанції та копію письмового звернення надавача послуг (акт-претензія)”, - уточнили у службі.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що сьогодні у деяких громадах Київської області виникли проблеми з водою - сталися аварійні обмеження холодного водопостачання. Коли відновлять постачання води, читайте за посиланням.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися