Пасажирам дали поради, що робити в разі спізнення на поїзд у Києві
Правила поширюються й на міжнародні рейси
У Міністерстві з питань
реінтеграції тимчасово окупованих територій України дали поради пасажирам, які
через оголошення повітряної тривоги не змогли вчасно дістатися до залізничного
вокзалу у Києві або в іншому місті та потрапити на запланований рейс. Про це
повідомляють "Коментарі" з посиланням на інформацію відомства.
Пасажири зможуть скористатися
своїм квитком упродовж наступних 24 годин, обравши потрібний рейс у тому ж
напрямку.
"Це правило поширюється й на
міжнародні рейси, зокрема на потяг сполученням Київ – Перемишль. Якщо у
пасажира заплановано пересадку на інший поїзд, він має обов’язково
поінформувати про це провідника чи начальника потягу. У такому випадку людині
допоможуть скоригувати маршрут. Притримати, якщо це буде можливо, наступний
рейс, на який потрібно пересісти", — заявили в Мінреінтеграції.
Детальну інформацію щодо затримок
рейсів поїздів можна дізнатися на сайті й офіційних сторінках Укрзалізниці в
соціальних мережах.
Нагадаємо, вперше в історії незалежної України з Києва запустили швидкісне сполучення для Черкас. "Укрзалізниця" призначила Інтерсіті+ №730/729 Київ — Черкаси. З Києва поїзд відправлятиметься з 20 січня щоденно, крім вівторків, о 17:50, і прибуватиме до Черкас о 21:07. Зворотно, з Черкас, поїзд відправлятиметься з 21 січня щоденно, крім серед, о 6:33 і прибуватиме до Києва о 9:39.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що поїзди з Києва за кількома напрямками змінили розклад та маршрут курсування. З цього тижня скасують поїзди з Києва до Запоріжжя, а поїзд зі столиці до Херсону змінить графік курсування.
Окрім того, у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Про це йдеться у відповіді Київського міського голови Віталія Кличка на петицію до столичної влади. Мер столиці підтримав пропозицію, викладену в електронному зверненні. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.
Читайте також, що кияни поскаржились в петиціях до влади на катастрофічну нехватку автобусів на маршрутах.