У метро Києва відновили продаж квитків для проїзду

Фахівці вирішили проблему

На всіх станціях київського метрополітену відновили продаж паперових QR-квитків. Про це повідомляють "Коментарі" з посиланням на інформацію Київської міської державної адміністрації.

Столичні фахівці вирішили технічні проблеми, через які у столичному метрополітені тимчасово припиняли продаж QR-квитків для проїзду в підземці. Всі інші способи оплати працювали у звичайному режимі.

Зараз у метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

·       транспортна картка;

·       QR-квиток;

·       QR-код, згенерований у додатку "Київ Цифровий";

·       безконтактна банківська картка;

·       мобільний додатками ApplePay та Google Pay.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Про це йдеться у відповіді Київського міського голови Віталія Кличка на петицію до столичної влади. Мер столиці підтримав пропозицію, викладену в електронному зверненні. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.

Нагадаємо, у Києві можуть запровадити безготівкову оплату в маршрутках, однак для цього потрібна згода перевізників. Заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондриївський пояснив, що запровадження електронного квитка в маршрутках для безготівкової оплати проїзду у Києві можна здійснити лише після вирішення питання приєднання перевізників до спеціальної автоматизованої системи оплати проїзду. Перевізники, які надають послуги з перевезення пасажирів в маршрутках, цього не зробили.

Читайте також, що станції метро у Києві запрацювали за новими правилами.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися