Що треба знати пасажирам
У Києві на станціях метро відновили
роботу комплексів самообслуговування, які тимчасово не працювали з технічних
причин. Про це повідомили в Київській міській державній адміністрації,
передають "Коментарі".
За даними мерії столиці, фахівці КП
"ГІОЦ" оперативно вирішили технічні проблеми.
"Поповнення транспортних карток, а також продаж паперових QR-квитків відновлено на всіх станціях метро. Фахівці КП "ГІОЦ" усунули технічну несправність", — заявили в Київській міській державній адміністрації.
Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".
Окрім того, кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Мер столиці Віталій Кличко підтримав пропозицію, викладену в петиції. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.
Читайте також, як у метро Києва затримали чоловіка з гранатою.