У Києві усунули технічні проблеми на станціях метро

Що треба знати пасажирам

У Києві на станціях метро відновили роботу комплексів самообслуговування, які тимчасово не працювали з технічних причин. Про це повідомили в Київській міській державній адміністрації, передають "Коментарі".

За даними мерії столиці, фахівці КП "ГІОЦ" оперативно вирішили технічні проблеми.

"Поповнення транспортних карток, а також продаж паперових QR-квитків відновлено на всіх станціях метро. Фахівці КП "ГІОЦ" усунули технічну несправність", — заявили в Київській міській державній адміністрації.

Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".

Окрім того, кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Мер столиці Віталій Кличко підтримав пропозицію, викладену в петиції. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.

Читайте також, як у метро Києва затримали чоловіка з гранатою.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися