У Києві стався збій в роботі метро: що треба знати

Пасажирів попередили про тимчасові незручності

У Києві сьогодні, 12 березня, з технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють транспортні картки, які щойно поповнили пасажири. Про це попередили в Київській міській державній адміністрації та у столичному метрополітені, передають "Коментарі".

За даними мерії столиці, зараз фахівці КП "ГІОЦ" працюють над оперативним розв'язання питання.

Водночас сплатити за проїзд в метро зараз можна:

·       разовим паперовим QR-квитком;

·       транспортною карткою, поїздки на якій були поповнені раніше;

·       QR-кодом, згенерованим у додатку "Київ Цифровий";

·       безконтактною банківською карткою;

·       мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

Про відновлення роботи транспортних карток пообіцяли повідомити додатково. В столичному метрополітені перепросили за тимчасові незручності.

Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.

Читайте також, як у метро Києва затримали чоловіка з гранатою.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися