Пасажирів попередили про тимчасові незручності
У Києві сьогодні, 12 березня, з технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють транспортні картки, які щойно поповнили пасажири. Про це попередили в Київській міській державній адміністрації та у столичному метрополітені, передають "Коментарі".
За даними мерії столиці, зараз фахівці КП "ГІОЦ" працюють над оперативним розв'язання питання.
Водночас сплатити за проїзд в метро зараз можна:
·
разовим паперовим QR-квитком;
·
транспортною карткою, поїздки на якій
були поповнені раніше;
·
QR-кодом, згенерованим у додатку "Київ
Цифровий";
·
безконтактною банківською карткою;
·
мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Про відновлення роботи транспортних карток пообіцяли повідомити додатково. В столичному метрополітені перепросили за тимчасові незручності.
Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.
Читайте також, як у метро Києва затримали чоловіка з гранатою.