У Києві змінили спосіб оплати комуналки: тепер будуть компенсації
В українській столиці серйозно змінили оплату комунальних послуг — йдеться про компенсацію за неякісні послуги
В українській столиці серйозно змінили оплату комунальних послуг — йдеться про компенсацію за неякісні послуги для тих, хто незадоволений ними. Про це стало відомо з відповідної постанови, ухваленої Кабінетом міністрів України на черговому засіданні.
Повідомляється, що уряд затвердив нову постанову про перерахунок вартості комори у разі надання неякісних послуг.
Які послуги вважаються неякісними: зниження температури теплоносія та гарячої води, а також невідповідність їх тиску на вході до будинку; зниження температури повітря у приміщеннях споживача (за наявності договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем); перерви у наданні послуг, що зумовлені у тому числі перевищенням виконавцем строків проведення аварійно-відновлювальних робіт; невідповідності складу та якості гарячої та холодної води державним санітарним нормам та правилам; недотримання вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушення графіка вивезення побутових відходів тощо.
Не стягувати плату в повному обсязі або частково постачальники повинні відхиляти параметри послуг від встановлених законодавством та договорами надання послуг.
У разі постачальники зобов'язані зробити перерахунок вартості: за період не надання обіцяних послуг, надання над повному обсязі, надання невідповідної якості.
Як отримати перерахунок: виконавець самостійно зобов'язаний протягом одного місяця, наступного за розрахунковим періодом, самостійно зробити перерахунок, а також сплатити споживачеві неустойку (штраф) у порядку та розмірі, визначених законодавством чи договором.
У разі надходження від споживача акта-претензії та прийняття виконавцем рішення про задоволення вимог, викладених у акті-претензії, перерахунок провадиться протягом одного місяця починаючи з дати, коли прийнято рішення про задоволення вимог.
Якщо в будинку не надавалися якісні послуги - наприклад, не було подачі опалення або гарячої води, не вивозилося сміття, достатньо звернення від одного мешканця, щоб перерахунок був зроблений для всіх, хто має квартири в будинку.
Перерахунок провадиться незалежно від наявності у споживача заборгованості за відповідну послугу. Сума перерахунку та неустойки (штрафу) за порушення умов договору зараховується споживачеві на погашення заборгованості за фактично спожиті послуги, а у разі відсутності заборгованості в оплату майбутніх платежів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!
Ніна
19 лютого 2024, 13:39
Про що ви пишите. Які послуги? Як не надавалися в повному обсязі так і не надаються. Нічого неможливо добитися. Відкрутяться відбрешуться і на цьому все. Тільки справно витягують останню копійку з людей. Щоб добитися щось потрібно мати богатирське здоров'я і бути юридично грамотними. Так і живемо безправні.
Света
19 лютого 2024, 04:38
Дайте якисний послуг такой далбойоба гнать на ноль.
Владимир
18 лютого 2024, 18:52
Это чтобы ЖЭК сам с себя снял деньги? Да никогда! Надо начать с того, чтобы всем ясно сказать кому принадлежат многоэтажки, кто их держит на балансе и кто должен выполнять текущий, средний и капитальный ремонт
Антон
18 лютого 2024, 10:57
ПОВНИЙ 3.14здьож!!! Ти попробуй із тими 3.14дарасами із Київтеплоенерго із актом-претензією потягатись. Опалення у бокових кварирах як у мертвого ноги, а плата за січень виросла на 300 гривень поріаняно із груднеам місяцем, коли було хрлодніше. На хіба, суки, так тут піаритись.
Віктор
17 лютого 2024, 19:10
Ваш коментар для нас нічого не вартий, бо ви думаєте, що ніхто не зважиться на цю складну процедуру відстоювання своїх прав! Не треба споживачів сприймати як бидло!!!