У Києві змінили спосіб оплати комуналки: тепер будуть компенсації

В українській столиці серйозно змінили оплату комунальних послуг — йдеться про компенсацію за неякісні послуги

В українській столиці серйозно змінили оплату комунальних послуг — йдеться про компенсацію за неякісні послуги для тих, хто незадоволений ними. Про це стало відомо з відповідної постанови, ухваленої Кабінетом міністрів України на черговому засіданні.

Повідомляється, що уряд затвердив нову постанову про перерахунок вартості комори у разі надання неякісних послуг.

Які послуги вважаються неякісними: зниження температури теплоносія та гарячої води, а також невідповідність їх тиску на вході до будинку; зниження температури повітря у приміщеннях споживача (за наявності договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем); перерви у наданні послуг, що зумовлені у тому числі перевищенням виконавцем строків проведення аварійно-відновлювальних робіт; невідповідності складу та якості гарячої та холодної води державним санітарним нормам та правилам; недотримання вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушення графіка вивезення побутових відходів тощо.

Не стягувати плату в повному обсязі або частково постачальники повинні відхиляти параметри послуг від встановлених законодавством та договорами надання послуг.

У разі постачальники зобов'язані зробити перерахунок вартості: за період не надання обіцяних послуг, надання над повному обсязі, надання невідповідної якості.

Як отримати перерахунок: виконавець самостійно зобов'язаний протягом одного місяця, наступного за розрахунковим періодом, самостійно зробити перерахунок, а також сплатити споживачеві неустойку (штраф) у порядку та розмірі, визначених законодавством чи договором.

У разі надходження від споживача акта-претензії та прийняття виконавцем рішення про задоволення вимог, викладених у акті-претензії, перерахунок провадиться протягом одного місяця починаючи з дати, коли прийнято рішення про задоволення вимог.

Якщо в будинку не надавалися якісні послуги - наприклад, не було подачі опалення або гарячої води, не вивозилося сміття, достатньо звернення від одного мешканця, щоб перерахунок був зроблений для всіх, хто має квартири в будинку.

Перерахунок провадиться незалежно від наявності у споживача заборгованості за відповідну послугу. Сума перерахунку та неустойки (штрафу) за порушення умов договору зараховується споживачеві на погашення заборгованості за фактично спожиті послуги, а у разі відсутності заборгованості в оплату майбутніх платежів.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Ніна

19 лютого 2024, 13:39

Про що ви пишите. Які послуги? Як не надавалися в повному обсязі так і не надаються. Нічого неможливо добитися. Відкрутяться відбрешуться і на цьому все. Тільки справно витягують останню копійку з людей. Щоб добитися щось потрібно мати богатирське здоров'я і бути юридично грамотними. Так і живемо безправні.

Света

19 лютого 2024, 04:38

Дайте якисний послуг такой далбойоба гнать на ноль.

Владимир

18 лютого 2024, 18:52

Это чтобы ЖЭК сам с себя снял деньги? Да никогда! Надо начать с того, чтобы всем ясно сказать кому принадлежат многоэтажки, кто их держит на балансе и кто должен выполнять текущий, средний и капитальный ремонт

Антон

18 лютого 2024, 10:57

ПОВНИЙ 3.14здьож!!! Ти попробуй із тими 3.14дарасами із Київтеплоенерго із актом-претензією потягатись. Опалення у бокових кварирах як у мертвого ноги, а плата за січень виросла на 300 гривень поріаняно із груднеам місяцем, коли було хрлодніше. На хіба, суки, так тут піаритись.

Віктор

17 лютого 2024, 19:10

Ваш коментар для нас нічого не вартий, бо ви думаєте, що ніхто не зважиться на цю складну процедуру відстоювання своїх прав! Не треба споживачів сприймати як бидло!!!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися