У Кличка розповіли про три концепції подолання заторів
У 2020 році була проведена відповідна аналітична робота
У столиці пропонують три концепції подолання заторів з метою
розвантаження автомобільного трафіку. Про
це розповів депутат Київської міської ради Віталій Нестор.
За його
словами, у 2020 році була проведена аналітична робота, створена робоча група та
разом з експертами розроблена програма розвитку міста та збільшення
пасажиропотоку у громадському транспорті з метою зменшення заторів.
"Наразі розроблено три концепції подолання заторів у
столиці. Перша – зробити центральне кільце у межах вулиці Жилянської, яке
проходитиме по Парковій алеї та вулиці Шота Руставелі. Друга концепція полягає
у будівництві великої розв'язки у межах Кільцевої дороги на Столичному шосе.
Третя – будівництво підземних стоянок у центральній частині міста", – зазначив Нестор.
Так, в
основі першої концепції лежить створення центрального кільця, де проходитимуть
маршрути громадського транспорту. Транспортне кільце буде споруджено у радіусі
двох кілометрів від центру міста. Друга концепція передбачає за 5-7 років
будівництво нового мосту на лівий берег для створення транспортної розв'язки з
мікрорайоном Бортничі. Водночас в основі третьої лежить створення багатоярусних
паркінгів. На місці ТЦ "Метроград" необхідно побудувати підземний паркінг з
метою розвантаження центральних вулиць, можливо залучити інвесторів та
запевнити їх, що інвестиції зможуть окупитися.
"Створення підземних паркінгів є необхідною складовою
розбудови інфраструктури у столиці. Наразі паркування у центрі столиці коштує
35 грн за годину, а робочий день триває до 10 годин, тобто одне паркомісце
приноситиме 350 грн щоденно. Водночас якщо побудувати 500 паркомісць, то прибуток
складатиме 175 тис. грн в день, або 3 млн 670 грн на місяць. У підсумку один
великий паркінг щомісячно приноситиме дохід 90 тис. доларів, будівництво
подібної стоянки має коштувати максимум 7,5 млн доларів, щоб окупитися за сім
років", – додав Віталій Нестор.
Київ дуже часто
"стоїть" к заторах, про що неодноразово
писали "Коментарі".