У Києві з'явиться новий громадський транспорт: подробиці

У столиці оголосили тендер на закупівлю нового виду громадського транспорту — місто придбає 17 нових електробусів разом із зарядними станціями. Про це стало відомо з тендеру, який опублікований на сайті державних закупівель "Prozorro".

Відомо, що рухомий склад закуповують за Кіотським протоколом, смороду замінять дизельні автобуси на маршрутах під номерами 55 і 62. Комунальне підприємство "Київпастранс" має намір купити 17 електроавтобусів із зарядними станціями, серед яких чотири — зі швидкими зарядками потужністю в 160 кіловатів.

Електробуси та зарядні станції обійдуться міському бюджету в майже 320 мільйонів гривень, аукціон відбудеться 22 листопада, а крайній термін доставлення електробусів — кінець 2022 року.

Нагадаємо, що в область української столиці продовжує кардинально міняти правила роботи й проїзду у міських маршрутках. Ряд приватних перевізників підписав нові договори на нові стандарти. Про це на своєму Telegram-каналі повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов.

За його словами, приватні перевізники столиці підписали договори про додаткові зобов'язання, які полягають у підвищенні стандартів перевезень та якості обслуговування киян в маршрутних автобусах. Він зазначив, що попри спроби бойкоту з боку маршруткової мафії, місто підписало нові договори з 34-компаніями перевізниками.

Раніше "Коментарі" повідомляли, що траса Київ-Одеса більше непридатна для експлуатації.

Читайте також про можливе подорожчання проїзду в київському метро.


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Роман

20 вересня 2021, 09:15

Цитую: "Купити 1-ну гівноелектричку за ціною 3-х - 4-х автобусів дизельних - це дибілізм в наших економічних умовах." Таке може сказати лише невіглас, хто ніколи не брав до рук калькулятор і не цікавився реальною економією електричних транспортних засобів (я вже не говорю про екологічну складову). Електробус оправдує свою більшу вартість за 3 роки експлуатації в порівняні з дизельними автобусами. А ще електробуси мають перевагу в порівнянні з тролейбусами, оскільки не вимагають обслуговування контактної мережі та можуть використовувати нічну електроенергію, яка є дешевшою і яку вночі просто немає де подіти. В Українських реаліях електротранспорт, це порятунок нашої економіки та нашої екології. Однак невігласи думають інакше.

Andrii

19 вересня 2021, 15:58

Сподіваюся, що хоч купуватимуть не таке страшне, як на фото. Я маю на увазі компонування

Николай

19 вересня 2021, 09:54

Александр, Согласен с Вами на 100%

Николай

19 вересня 2021, 09:52

В Днепропетровске бегают по маршрутам гибриды троллейбус-автобус ( часть маршрута они едут на аккумуляторах). И выпускаются у нас. Я понимаю, что создается впечатление о " халявных" деньгах по киотскому протоколу. Но есть шанс дать возможность поддержать свою промышленность, а не как в прошлые года поддерживать промышленность Японии (приусы и аутлендеры для полиции)

Александр

16 вересня 2021, 09:41

Киеву нужны гибриды полу автобус полу троллейбус по 55 и 62 маршруту контактная сеть проложена на 80%. Эксплуатация будет в разы проще и дешевле.

Александр

16 вересня 2021, 09:24

Ярослав, Ви хоч знаєте що таке Кіотський протокол? Це міжнародна домовленність про зменшення викидів парникових газів, згідно якого кожна країна має ліміт на викиди цих самих газів. Ми лише можемо якій-небудь країні продати надлишок свого невикористанного ліміту. А по закупівлі автобусів - ніхто нічого за нас платити не буде. Пріуси, наскільки я знаю, нам теж не на "шару" дістались. Купити 1-ну гівноелектричку за ціною 3-х - 4-х автобусів дизельних - це дибілізм в наших економічних умовах.

Ярослав

16 вересня 2021, 08:25

Александр, Україна за ці автобуси не платить нічого. По Кіотському протоколу Україна одержує продукцію на 320 млн дол., а оплачує за неї, можливо, Японія. По такій схемі поліція одержала автомобілі "Пріуси".

Александр

15 вересня 2021, 22:56

Ну конечно же 62-й и 55-й маршрут, что б с Рады вышел властьимущий дядя, а тут 320 лямов мимо него ездит и глаз радует! У нас же как, нет чтобы эти деньжата в дело пустить... куда уж там, лучше парад устроить иль суперпуперавтобус купить! А потом же их ещё и обслуживать, ремонтировать нужно, а возможно и как для суперпоезда Хюндай тёплые боксы строить!.. Во какую нужную вещь приобрели! Сколько ещё можно бабок списать!!!

Максим

15 вересня 2021, 21:55

Один на Соф-Борщаговку. Людей в маленьких Спринтерах забивается по 45 чел. т.к. на работу нужно все доехать. Нужны городские большие автобусы всему Киеву

Ольга

15 вересня 2021, 21:39

Den, прочитайте внимательно статью.Там написано,что электробусы,вместо автобусов дизельных , по маршруту 55,62.Маршрутки это частные,и отношение к Клячко не имеют.

Den

15 вересня 2021, 21:18

Автобусы вместо гнилых маршруток - это прорыв

Sergey T.

15 вересня 2021, 19:45

Россия в Крым еще 5 лет назад поставила несколько десятков аккумуляторных троллейбусов, которые с успехом эксплуатируются, на пригородных линиях Симферополя, Севастополя.

Алекс

15 вересня 2021, 18:28

Вместо того чтобы наладить своё производство они делают закупки за бешеные деньги.

Александр

15 вересня 2021, 16:32

Они что, ебанулись на голову, почти по 700 тыс. долл. за один автобус платить? Нафиг нужен такой общественный транспорт за такие бешенные деньги?

Александр

15 вересня 2021, 15:39

Бойкот маршруток, уберите нал и всё станет ясно сколько бабла они молотили себе в карман!

y

15 вересня 2021, 14:06

пенсионеры голодают а они автобусы покупают

y

15 вересня 2021, 14:03

s

Володимир

15 вересня 2021, 13:49

Алексей Краевский, що в російській, що в українській помилок мов жаб на болоті.

Володимир

15 вересня 2021, 13:47

Ви коли пишите статті, роззувайте очі, помилок стільки, що жах.

Алексей Краевский

15 вересня 2021, 13:11

Уважаемые авторы, у вас есть редактор? Такое количество ошибок и опечаток допустимо у школьников. Надеюсь, в украинской версии их меньше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися