Кличко презентував систему перехоплюючих паркінгів в рамках транспортної і паркувальної концепції столиці

Триває робота над першою чергою системи перехоплюючих паркінгів у столиці – 12 майданчиків на майже 3,5 тисячі авто. Про це лідер "УДАРу", мер столиці Віталій Кличко заявив під час презентації концепції транспортної та паркувальної політики Києва, передає сайт КМДА. Він зазначив, що 5 таких паркінгів уже працюють.

"Ми створюємо перехоплюючі паркінги, щоб люди користувалися громадським транспортом. Вже триває робота над першою чергою – з 12 паркінгів на майже 3,5 тисячі авто. Насамперед ми облаштовуємо їх на в’їздах у місто. Вже працюють 5 таких паркінгів: на Видубичах, Академмістечку, Червоному Хуторі, на проспекті Глушкова, на Сирці. Ми шукаємо та заохочуємо інвесторів для зведення паркінгів. Розробляємо проєкти на вул. Володимирській, на Володимирському проїзді, Європейській площі та біля Олександрівської лікарні. На зведення останнього вже триває інвестиційний конкурс", – сказав Віталій Кличко.

Він зазначив, що місто продовжить будівництво паркінгів – підземних і багаторівневих наземних. 

"Збудували підземний паркінг біля Велотреку. Сьогодні там всі паркомісця зайняті й вдень, і вночі. Багаторівневим паркінгом біля Зоопарку на 435 паркомісць у вихідні користуються близько 1000 автівок за день. Навпроти, разом з бізнесом, ми облаштували іще велику зручну відкриту парковку. Таким чином ми звільнили вулицю Зоологічну, де не можна було проїхати, та смугу громадського транспорту на проспекті Перемоги. Також біля парків і зон відпочинку, які ми капітально ремонтуємо, ми облаштовуємо паркувальні майданчики для відвідувачів. А будівництво багаторівневих та підземних паркінгів – це той досвід, який ми плануємо втілити у всьому місті", – підкреслив Кличко.

Він зазначив, що в рамках концепції транспортної й паркувальної політики міста також планують:

— облаштувати ще 50 кілометрів смуг громадського транспорту і встановити пристрої, які унеможливлять рух автомобілів у цих зонах; 

— встановити кондиціонери в салонах громадського транспорту;

— зобов’язати надавати детальну інформацію про перевізника та водія з його фото у салоні;

— забезпечити електронне та друковане табло з розкладом руху транспорту на кожній зупинці Києва (максимальна похибка у розкладі руху транспорту – 2 хвилини);

— облаштувати ще 100 кілометрів велодоріжок.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися