У Києві кардинально змінюють проїзд у транспорті: нові правила

Столична влада продовжує реформувати громадський транспорт міста

У столиці продовжують кардинально змінювати проїзд та умови у громадському транспорті міста, встановлюючи дедалі жорсткіші вимоги до приватних перевізників. Про це на своєму Telegram-каналі повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов.

За словами чиновника, оголошено новий конкурс, який стосуватиметься 16 маршрутів міського транспорту – йдеться про маршрутки під номерами 36, 22, 50, 57, 105, 191, 245, 402, 417, 418, 421, 441, 487, 5 573 та 581.

Перевізники, які хочуть здобути перемогу у конкурсі, повинні відповідати таким вимогам — автобуси повинні вміщувати 60 і більше місць, відповідати стандарту ЄВРО-5, в салоні мають бути оснащені датчики пасажиропотоку та встановлені чотири камери відеоспостереження.

Нагадаємо, що приватні перевізники вирішили підвищити тарифи на разовий проїзд у приміських маршрутних автобусах – у середньому ціни на проїзд зросли на 20%. Про це повідомив виконавчий директор Асоціації "Автоперевізники Київщини" Олексій Павленко у коментарі виданню "Обозреватель".

За його словами, рішення про подорожчання проїзду було ухвалено ще влітку, у вересні на деяких маршрутах підняли тариф на 3 гривні, проїзд із Крюківщини до Києва зріс із 15 до 18 гривень. Павленко заявив, що це не монопольна змова, а нові тарифи, продиктовані ринком.

Також причиною перегляду тарифів він назвав локдаун, який очікується під кінець року, адже перевізниками необхідно переглянути тариф, щоб змінити гуму на машинах, підготувати їх та закупити пальне.

Раніше "Коментарі" повідомляли, що траса Київ-Одеса непридатна для експлуатації.

Читайте також про можливе подорожчання проїзду у київському метро.

Джерело: https://t.me/usov_ua/184


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Все свои

6 листопада 2021, 20:10

Подорожание проезда связано с необходимостью платить мзду господину Усову с каждой маршрутки. Кто не платит, тот не уздит. Ужесточение требований к перевозчикам только повод для давления на перевозчиков и получение откатов.

Сергей

5 листопада 2021, 10:01

Реформы? Вы конччченнные урррооодддды. Это нарушение прав человека и подавление конституции путем преступного мошенничества, узурпации и фашизма !¡!

Михаил

3 листопада 2021, 08:55

У нас не руководство а просто губошлепы .

Счастья то какое!

2 листопада 2021, 23:02

А можно озвучить что ещё входит в потребительскую корзину? На прожиточный минимум? А набойки на туфельки входят? Что раз в год? Благодарочка! А сапожки в кредит на два года? Благодарочка! А польтишко на 15? Благодарочка? А вот резинку на машинку несколько раз на год! Тож не с прожиточного!

Женя

2 листопада 2021, 19:52

Ещё из кибцентра убрали маршрутки, которые ездили на Дорогожичи и ж/д вокзал через Соломенскую площадь до Цирка. И не стало 515 маршрута на Позняки.А это были очень доходные маршруты. Учитывая застройку на Первых/ третьих Теремках, а также ж/к Абрикосовый и Метрополис их нужно вернуть для улучшения проезда. Можно продлить 91 маршрут к кибцентру.

Инесса

2 листопада 2021, 12:59

Никто необратил внимание на локдаун в конце года

Елена

2 листопада 2021, 08:15

Анатолий, главное когда лохдаун кончиться, если кончиться вообще, и резину поменяют, то удешевить транспорт как-то позабудут.

Олег

2 листопада 2021, 07:58

Почему не кто не обращает внимание на 729 маршрут КИЕВ ХОТОВ ХОДОСЕЕВКА.Маршрутки разваливаются,ходят раз в час,по средине дороги маршрутка ломается людей высаживают ждать следующую итд.

Анатолий

2 листопада 2021, 06:23

В мозгах себе прокладку хай поменяет!резину поменять!аж смешно!на больше ума не хватило обозначить подорожание тарифов!уроды одним словом

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися