У Києві на мосту Патона демонтували гранітну опору (фото)
На столичному мосту Патона комунальні служби демонтували гранітну опору освітлення
У столиці на лівому березі співробітники комунальних служб демонтували гранітну опору освітлення на мосту Патона, що знаходиться в аварійному стані. Роботи відбувалися вдень, 14 листопада. Про це повідомив відомий історик та краєзнавець Семен Широчин на своїй сторінці у Facebook.
Широчин повідомив про роботи з демонтажу гранітної опори освітлення на мосту Патона на лівому березі та опублікував фото з місця подій. Користувачі у коментарях припустили, що можливо опори забирають на реставрацію, проте краєзнавець заявив, що якби це було так, то він би про це знав. У комунальних службах про демонтаж опор коментарів не давали.
Довідка: міст Патона ввели в експлуатацію у листопаді 1953 року, участь у проектуванні та зведенні переправи брав академік Євген Патон, на честь якого назвали міст. Це була перша цільнозварена переправа у світі. До 2004 року мостом Патона їздили трамваї.
Переправу ремонтували лише один раз у 2004 році, тоді ж провели демонтаж трамвайних колій. З того часу проводили лише ремонт окремих ділянок мосту. Вперше про необхідність реконструкції заговорили ще у 1990-х роках, проте на це тоді не було грошей. 2008 року знову було порушено питання реконструкції переправи у зв'язку з підготовкою до проведення Євро-2012. Тоді було розроблено проект, який передбачав зменшення навантаження моста за рахунок покриття, що дозволило б збільшити кількість смуг з 6 до 8, проте через брак грошей проект відклали на невизначений термін. 2020 року міст Патона визнали аварійним і закрили дві крайні смуги через небезпеку для водіїв.
Раніше "Коментарі" повідомляли, що траса Київ-Одеса непридатна для експлуатації.
Читайте також про можливе подорожчання проїзду у київському метро.