На що скаржились кияни в 2021 році: понад 1 млн звернень
73% звернень стосувались житлового господарства.
У 2021 році в Києві до операторів Контактного центру 15-51 звернулись понад 1 млн 889 тисяч мешканців столиці.
При цьому, 73% звернень стосувались житлового господарства.
Зокрема, питання стосувались постачання води, газу, тепла й електроенергії, ремонт житлового фонду тощо.
Водночас, в Контактному центрі можна отримати також різноманітну інформацію.
Так, за минулий рік зареєстрували 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги.
Як писали "Коментарі", з 1 грудня у Києві розпочав роботу соціальний патруль, який надаватиме допомогу бездомним людям.
Соціальний патруль виконує свої функції на базі Будинку соціальної турботи, а головним його завданням є забезпечення бездомних людей теплими речами, взуттям та їжею.