На що скаржились кияни в 2021 році: понад 1 млн звернень

73% звернень стосувались житлового господарства.

У 2021 році в Києві до операторів Контактного центру 15-51 звернулись понад 1 млн 889 тисяч мешканців столиці.

При цьому, 73% звернень  стосувались житлового господарства.

Зокрема, питання стосувались постачання води, газу, тепла й електроенергії, ремонт житлового фонду тощо.


Водночас, в Контактному центрі можна отримати також різноманітну інформацію.

Так, за минулий рік зареєстрували 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги.

Як писали "Коментарі", з 1 грудня у Києві розпочав роботу соціальний патруль, який надаватиме допомогу бездомним людям.

Соціальний патруль виконує свої функції на базі Будинку соціальної турботи, а головним його завданням є забезпечення бездомних людей теплими речами, взуттям та їжею.

 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися