Які послуги можуть отримати Захисники та Захисниці у столичних ЦНАПах
У Києві реалізують “Адмінсервіс “Ветеран”. Він покликаний забезпечити високий рівень якості сервісу в наданні адміністративних послуг Захисникам і Захисницям. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Київської міської державної адміністрації.
У межах проєкту розроблені шість комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:
учасник бойових дій – 19 послуг;
учасник війни – 16 послуг;
член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) – 26 послуг;
постраждалий учасник Революції Гідності – 19 послуг;
особа з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.
У КМДА переконані, що вказані послуги є важливим кроком в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах.
Всі процедури оптимізовані - адміністратор чи адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.
“Нині в усіх районах облаштовані 22 локації, де функціонуватиме цей сервіс. Виділені робочі місця для обслуговування ветеранів. Адміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію”, – повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Він зауважив, що Київ очікує від Міністерства у справах ветеранів України затвердження на рівні Кабміну форми єдиної заяви, що дозволить уніфікувати та автоматизувати процедуру й поширити таку практику в інших регіонах.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, хто з киян отримає грошову допомогу у серпні.