Як киянину отримати коректні нарахування за комуналку

Людям з бойлерами потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води

Киянам розповіли що потрібно знати для отримання коректних нарахувань в платіжках за комунальні послуги. Про це повідомив центр комунального сервісу.

У повідомлення уточнюється, що щомісяця потрібно передавати показання лічильників з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Більш того громадянам, у яких є бойлер потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Покази лічильників гарячої та холодної води можна передавати декількома способами:

через особистий кабінет ЦКС

 через телефон call-центру - (044) 247-40-40;

за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим):

(044) 591-16-26

(044) 591-21-12

(044) 591-21-25

(044) 591-21-28

(044) 591-16-41

(044) 591-21-15

(044) 591-16-21

(044) 591-16-24

(044) 591-16-29

(044) 591-56-02

при оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги

Оплатити комуналку можна "Карткою киянина" через особистий кабінет на сайті ЦКС або по QR-коду, який надрукований на кожному рахунку-повідомленні. У період карантинних обмежень пільговий період оплати за комунальні послуги триває до кінця місяця.

Раніше "Коментарі" розповіли за що "Київводоканал" подякував жителям столиці.




Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися