Як киянину отримати коректні нарахування за комуналку

Людям з бойлерами потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води

Киянам розповіли що потрібно знати для отримання коректних нарахувань в платіжках за комунальні послуги. Про це повідомив центр комунального сервісу.

У повідомлення уточнюється, що щомісяця потрібно передавати показання лічильників з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Більш того громадянам, у яких є бойлер потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Покази лічильників гарячої та холодної води можна передавати декількома способами:

через особистий кабінет ЦКС

 через телефон call-центру - (044) 247-40-40;

за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим):

(044) 591-16-26

(044) 591-21-12

(044) 591-21-25

(044) 591-21-28

(044) 591-16-41

(044) 591-21-15

(044) 591-16-21

(044) 591-16-24

(044) 591-16-29

(044) 591-56-02

при оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги

Оплатити комуналку можна "Карткою киянина" через особистий кабінет на сайті ЦКС або по QR-коду, який надрукований на кожному рахунку-повідомленні. У період карантинних обмежень пільговий період оплати за комунальні послуги триває до кінця місяця.

Раніше "Коментарі" розповіли за що "Київводоканал" подякував жителям столиці.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися