"Сексизму - ні": "тренера по кунілінгусу" Раімова розкритикували за пошук дівчат для роботи за $3000-4000

Неправильно складене оголошення про роботу несе шкоди репутації, вважають київські рекрутери, коментуючи пост Дмитра Раімова у Фейсбуці

Пошук  співробітника в компанію - справа непроста. Але часом роботодавець висуває підвищені вимоги та й не соромиться у висловлюваннях. Такий випадок обурив рекрутингову компанію Borsch Рекрутинг і її фахівці на сторінці в Facebook дали свої рекомендації.

Приводом для поста послужило дане оголошення, розміщене в Facebook Дмитром Раімовим - колишнім радником ексміністра охорони здоров'я України Зоряни Скалецької.

picture


Професіонали підбору персоналу дали кілька рекомендацій, як написати креативне оголошення.

"1. Люди, які на вас працюють - не товар і не ваші домашні звірятка. Це професіонали, особистості і їм буде неприємно, коли ви публічно применшуєте їх вага, називаєте "Малятко", розповідаєте, що вони зажрались.

2. Порушувати закони не можна. Подумайте, який сигнал ви відправляєте ринку, коли самі пишете, що закон для вас - ніщо.

3. Утримайтеся від дискримінації. Ми розуміємо, що у вас може бути свій досвід і працює модель дискримінаційного найму, але коли ви відмовитися дискримінувати кандидатів за віком, статтю, іншими критеріями, ви побачите, наскільки розширилася ваша воронка пошуку і скільки цікавих для вашого бізнесу людей!

4. Сексизм неприпустимий. Навіть дивно, що ми це пишемо в двадцять першому столітті. Але з огляду на кейс, який ми розглядаємо, виходить, що писати треба.

5. Гострий текст вимагає особливо ретельного редагування. Якщо ви написали чудовий і дотепний мотивуючий текст вакансії, обов'язково дайте його прочитати ще комусь. Можливо, жарт, що здається вам дотепним, кого образить. Краще уникати таких моментів вже на старті.

представники робітничих професій. Про це свідчать дані Київського міського центру зайнятості



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися