У Києві шукають головного з реклами

Від претендентів на посаду директора з реклами вимагають високих моральних якостей

Рекламні питання в КП "Київреклама" вирішили доручити одній особі, але вибирати  будуть на конкурсній основі. У Комунального підприємства досить давно не було офіційного глави - його посаду займала з грудня 2017 року в.о. директора Оксана Дзядевич. Раніше підприємством керували Костянтин Барташ (директор з грудня 2011 року по липень 2015 року), Наталя Гончарова (директор з липня 2015 року по липень 2016 року) і Олександр Смирнов (в.о. директора з липня по серпень 2016 року і з березня до грудня 2017). Про це повідомляє сайт Київради.

Новий конкурс на вакантну посаду триватиме з 7 вересня по 7 жовтня цього року. Призначення на посаду відбувається на контрактній основі та на термін, рекомендований конкурсною комісією, але не більше трьох років.

Документи приймаються з 7 вересня по 7 жовтня щодня з 10:00 до 13:00 (крім суботи, неділі та святкових днів) в Управлінні з питань реклами КМДА за адресою: Київ, Боричів узвіз, 8.

Щоб претендувати на посаду, претендентам необхідно мати повну вищу освіту, досвід управління на підприємствах незалежно від форм власності або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування; вільно володіти українською мовою. У вимогах також зазначено високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності, інше.

Як повідомляв портал "Коментарі", е підем коронавируса всерйоз вдарила по економіці. Багато киян за час карантину втратили роботу . Статистичні дані, які опублікував Київський центр зайнятості свідчать, що найбільше серед столичних безробітних перебуває жінки, молодь, люди з вищою освітою і громадяни, які задіяні в сфері торгівлі.


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися