Чи стануть дороги з Києва платними: відповів міністр інфраструктури

Голова Міністерства інфраструктури роз’яснив, про які дороги йде мова, та чи буде на них стягуватись плата за проїзд

Інформація в ЗМІ про те, що Україна збудує шість платних автобанів, і вже визначено граничну вартість стягнення плати за проїзд, не відповідає дійсності. Про це заявив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков, передають "Коментарі".

За його словами, шість нібито "платних" автобанів, про які йде мова, це проєкти державно-приватного партнерства. "Це формат "оплати частинами" інвестору від держави, без плати за проїзд", — пояснив Кубраков.

Міністр нагадав, що торік Міністерство інфраструктури України, "Укравтодор", Світовий банк та Міжнародна фінансова корпорація в Україні представили першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі. Саме до неї увійшли шість ділянок доріг загальною протяжністю 1500 км.

Для потенційних пілотних проєктів державно-приватного партнерства відібрані наступні дороги:

— "Київ — Житомир — Рівне";

— "Ягодин — Ковель — Луцьк";

— "Бориспіль — Полтава";

— "Харків — Дніпро — Запоріжжя";

— "Херсон — Миколаїв";

— "Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв".

"У рамках цього проєкту плата за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів", — наголосив голова Міністерства інфраструктури України.

Кубраков додав, що платні дороги в Україні — це перспектива, а поки що у державі немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Він також повідомив, що зараз на етапі розробки є два потенційних концесійні проєкти — це будівництво дороги "Стрий — Мукачево" та траси "Краковець — Броди — Рівне".

Нагадаємо, у Києві планують звести величезну двохярусну естакаду для автомобілів, яка дозволить дістатися з одного кінця міста в інший менш ніж за півгодини. Проїзд по спорудженню буде платним. Відомо, що естакаду довжиною приблизно 25 кілометрів побудують між східною і західною частиною Києва, щоб вона з'єднувала район метро Святошин і район в'їзду на Дарницький міст з правого берега.

Нова дорога дозволить дістатися з однієї частини столиці в іншу менше ніж за 30 хвилин. У місцях перетину з проспектами через кожні 5-6 кілометрів будуть передбачені в'їзди і виїзди, а також паркінги. Загальна кількість місць паркування складе приблизно 25 тисяч. На деяких ділянках будуть встановлені сонячні батареї для забезпечення роботи світлофорів і освітлення. Будівництво має зайняти близько п'яти років, для його реалізації в Києві не планують перекривати рух. Вартість естакади стартує від 2,2 мільярда доларів, кошти повертатимуть через стягування плати за проїзд.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися