Як працює Київський метрополітен
На "синій" гілці столичного метро тривають підготовчі та відновлювальні роботи на будівельному майданчику. Подробиці розповіли у комунальному підприємстві "Київський метрополітен", передають "Коментарі".
Будівельники готуються до ремонту перегінного
тунелю між станціями метро "Деміївська" і "Либідська". На цій ділянці підсилили
склепіння тунелю зсередини, огородили будівельний майданчик, переклали понад
180 інженерних мереж електропостачання та зв’язку. Окрім того, триває
влаштування розвантажувальних плит, якими переміщуватиметься важка будівельна
техніка.
"Одна з проблем з метро на "Деміївській", якщо запитати про акти перевірки, про акти технічного огляду, про акти поточних ремонтів частини у 27 метрів, яка була аварійна, всі знали, що вона аварійна, бо там загинули люди у 80-х роках, вам не покажуть такі документи", — прокоментував керівник громадської організації "Офіс трансформації" Максим Бахматов.
Будівельні роботи на аварійній ділянці між
станціями "Либідська" та "Деміївська" власним коштом виконує
компанія "Автострада". Остаточну вартість виконання проектних,
підготовчих та будівельних робіт, а також термін відновлення руху поїздів між цими
станціями метро визначать після затвердження проектної документації.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що важливі мости у Києві через річку Дніпро можуть рухнути у будь-яку мить. За даними технічних експертів, 90% мостів у столиці є аварійними. Серед них — міст Метро, Південний міст та міст Патона. Це найбільш аварійні та найнебезпечніші споруди через річку Дніпро у столиці. Подробиці — за посиланням.
Нагадаємо, що Північний міст у Києві закриють на ремонт. На будівельні послуги автомобільного шляхопроводу через річку Дніпро готові витратити десятки мільйонів гривень.