Міст Патона та міст Метро у Києві дуже небезпечні та можуть рухнути
Що відомо про аварійність мостових споруд у столиці
Важливі мости у Києві через річку Дніпро можуть рухнути
у будь-який момент. Про це розповів керівник громадської організації "Офіс
трансформації" Максим Бахматов, передають "Коментарі".
За його словами, згідно з дослідженням технічних
експертів, 90% мостів у Києві є аварійними. Серед них — міст Метро, Південний
міст та міст Патона. Це найбільш аварійні та найнебезпечніші споруди через
річку Дніпро у столиці.
"Південний [міст] вже закритий... Метро — аварійний, Патона — аварійний. Дарницький — на пів введений в експлуатацію. Гарно, що зробили "пелюстки" і розкрутку, але треба розібратися з асфальтовим покриттям. "Укрзалізниці" знайти кошти і зробити покриття. Це державний міст. Він — не комунальний. Комунальний міст — Північний. Він більш-менш працює", — зазначив Бахматов.
Дарницький міст — один з найновіших мостів у
Києві, другий — Північний міст. Самий новий — Подільський міст. Цю споруду
будують у столиці близько 30 років і невідомо, коли добудують Подільський міст.
Експерт також нагадав, скільки мостів через річку Дніпро у Києві:
·
міст Патона;
·
Південний міст;
·
Дарницький міст;
·
Північний міст;
·
Подільський міст;
·
Пішохідний міст.
Коли відкриють Подільський міст у Києві, весь автомобільний
трафік з лівого берега "впреться" у Верхній Вал та Нижній Вал. Тоді весь Поділ
і частково центр столиці будуть заблоковані, прогнозує експерт.
"Навіть коли Радянський Союз його (Подільський міст, — ред.) планував, він розумів, що треба будувати тунель під Подолом. Але тунель — це від мільярда доларів. Зараз немає грошей і немає можливості, і немає менеджерської спроможності влади це робити, тому їм такі гроші довіряти не можна. Нинішня київська влада все вкраде", — прокоментував ситуацію з Подільським мостом голова громадської організації "Офіс трансформації" Максим Бахматов.
На думку експерта, треба, щоб Подільський міст
будували міжнародні партнери.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Північний
міст у Києві закриють на ремонт. На будівельні послуги автомобільного
шляхопроводу через річку Дніпро готові витратити десятки мільйонів гривень.
Нагадаємо, депутатку
Київської міськради від фракції мера Києва Віталія Кличка підозрюють у
корупції через лобіювання інтересів забудовників. Екологи звернулися до
правоохоронців.
Читайте також, як
елітна земля під Києвом на березі Дніпра повернулась у власність громади.