У Києві розробили обладнання для виробництва комплектуючих до літаків
Таке устаткування для виробництва комплектуючих до турбін та авіадвигунів розроблено вперше в Україні
В Інституті
електрозварювання ім. Є. О. Патона Національної академії наук України (НАНУ)
вперше в Україні розробили устаткування для виготовлення комплектуючих до
турбін та авіадвигунів методом 3D-друку. Про це повідомили у НАН України,
передають "Коментарі".
На новому обладнанні
можна пошарово виготовляти металеві вироби заданої форми та структури методом
електронно-променевого 3D-друку із застосуванням порошкових металевих
матеріалів сферичної та довільної форми українського виробництва.
Продуктивність обладнання — 80 кв. см за годину.
Це устаткування може
використовуватися на авіабудівних, турбінобудівних підприємствах та в авіакосмічної
промисловості України. Автори розробки нового обладнання — завідувач відділу
фізичних процесів, техніки та устаткування для електронно-променевого і
лазерного зварювання Інституту електрозварювання ім. Є. О. Патона НАНУ Володимир
Нестеренков та науковий співробітник цього відділу Владислав Матвійчук.
Зазначається, що обладнання
оптимізовано для використання порошків сплавів на основі титану, кобальт-хром
та жароміцних сплавів із нікелю, які виробляються на українських підприємствах.
Таким чином собівартість виробів, виготовлених методом 3D-друку, можна суттєво
знизити, зазначають науковці.
Додамо, ДП
"Антонов" отримало замовлення від Міністерства оборони України на виготовлення
п’яти військових літаків Ан-178. Останні п’ять років державне підприємство не виготовляло
літаки через відсутність комплектуючих, які раніше закуповували в РФ. Проте у
ДП "Антонов" вже зробили імпортозаміщення для літаків Ан-178.
Нагадаємо, міжнародний
аеропорт "Київ" імені Сікорського (Жуляни) отримав у постійне
користування земельну ділянку для реконструкції злітно-посадкової смуги.
Депутати Київської міської ради затвердили відведення
землі площею понад 13 гектарів для міжнародного аеропорту "Київ".
На цій ділянці мають збудувати об’єкти транспортної, інженерної та енергетичної
інфраструктури. Продовження злітно-посадкової смуги має стратегічне значення
для розвитку аеропорту "Київ". У
столиці планують підвищити клас аеродрому, що дозволить приймати літаки з
більшою ніж зараз пасажиромісткістю.