У Києві розробили обладнання для виробництва комплектуючих до літаків

Таке устаткування для виробництва комплектуючих до турбін та авіадвигунів розроблено вперше в Україні

В Інституті електрозварювання ім. Є. О. Патона Національної академії наук України (НАНУ) вперше в Україні розробили устаткування для виготовлення комплектуючих до турбін та авіадвигунів методом 3D-друку. Про це повідомили у НАН України, передають "Коментарі".

На новому обладнанні можна пошарово виготовляти металеві вироби заданої форми та структури методом електронно-променевого 3D-друку із застосуванням порошкових металевих матеріалів сферичної та довільної форми українського виробництва. Продуктивність обладнання — 80 кв. см за годину.

Це устаткування може використовуватися на авіабудівних, турбінобудівних підприємствах та в авіакосмічної промисловості України. Автори розробки нового обладнання — завідувач відділу фізичних процесів, техніки та устаткування для електронно-променевого і лазерного зварювання Інституту електрозварювання ім. Є. О. Патона НАНУ Володимир Нестеренков та науковий співробітник цього відділу Владислав Матвійчук.

Зазначається, що обладнання оптимізовано для використання порошків сплавів на основі титану, кобальт-хром та жароміцних сплавів із нікелю, які виробляються на українських підприємствах. Таким чином собівартість виробів, виготовлених методом 3D-друку, можна суттєво знизити, зазначають науковці.

 

Додамо, ДП "Антонов" отримало замовлення від Міністерства оборони України на виготовлення п’яти військових літаків Ан-178. Останні п’ять років державне підприємство не виготовляло літаки через відсутність комплектуючих, які раніше закуповували в РФ. Проте у ДП "Антонов" вже зробили імпортозаміщення для літаків Ан-178.

Нагадаємо, міжнародний аеропорт "Київ" імені Сікорського (Жуляни) отримав у постійне користування земельну ділянку для реконструкції злітно-посадкової смуги. Депутати Київської міської ради затвердили відведення землі площею понад 13 гектарів для міжнародного аеропорту "Київ". На цій ділянці мають збудувати об’єкти транспортної, інженерної та енергетичної інфраструктури. Продовження злітно-посадкової смуги має стратегічне значення для розвитку аеропорту "Київ". У столиці планують підвищити клас аеродрому, що дозволить приймати літаки з більшою ніж зараз пасажиромісткістю.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися