У Київській ОВА повідомили пріоритетне завдання у відновленні області
Пріоритетом у відновленні під час війни є відбудова інфраструктури
Наразі пріоритет у відновленні Київської області надається транспортній інфрастуктурі, яка була пошкоджена в результаті бойових дій. Як повідомляють "Коментарі", таку заяву зробили в Київській обласній військовій адміністрації.
"Пріоритетом у відновленні під час війни є відбудова інфраструктури, яка забезпечує транспортне сполучення на маршрутах, через які проходять основні обсяги товарів та гуманітарних вантажів. Зважаючи на інтенсивність руху та пріоритетність логістичних напрямків, повноцінне відновлення транспортних потоків трасою міжнародного значення М-06 (Київ-Чоп), що проходить через Київську область, є надважливим", - повідомляють у Київській ОВА.
Також у Київській ОВА повідомили, що в перші дні війни був підірваний міст у Стоянці. За кілька тижнів після звільнення Київської області там збудували тимчасову об'їзну дорогу й установили переправу.
"Цей маршрут був розрахований виключно на легковий транспорт. Вантажівкам доводилось долати зайві кілометри, щоб потрапити в пункт призначення. Для того, щоб пришвидшити переміщення різних видів транспорту, відновили лівий проїзд мосту", - заявили в КОВА.
Як повідомляли раніше "Коментарі", ДБР завершило слідство щодо незаконної приватизації держмайна у центрі Києва на 80 млн грн. Державне бюро розслідувань повідомило про завершення досудового розслідування кримінального провадження, що стосується незаконної приватизації нерухомості в центрі столиці загальною сумою 80 мільйонів гривень.
Також "Коментарі" писали, що в Києві створили квітник, присвячений легендарному літаку "Мрія". У столиці створили квітник, на якому зображено легендарний літак Ан-225 "Мрія", який був знищений російськими окупантами в Гостомелі. Для створення квітника використали майже 2 тонни крихти та 10 тисяч квітів різних сортів: колеус, чорнобривці, бегонія, ценерарія та агератум.
Читайте на порталі "Коментарі": природне лихо після окупантів: руйнування Ірпінської дамби завдало колосальної шкоди довкіллю. Руйнування Ірпінської дамби завдало величезної шкоди довкіллю й населеним пунктам на Київщині.