Як шахраї обманюють жителів Київської області через інтернет

За добу три людини стали жертвами інтернет-шахраїв

Жителі Фастова і Фастівського району, що на Київщині, стали жертвами шахраїв, здійснюючи покупки в інтернеті. Про це повідомляється на сторінці Фастівського районного управління поліції в Facebook.

За інформацією джерела, за добу в поліцію звернулися три людини, які повідомили, що відправили "продавцю" гроші, а товар так і не отримали.

У першому випадку чоловік замовив в інтернеті дрова на 8000 гривень. Своє замовлення він оплатив через термінал самообслуговування. Однак товар так і не отримав.

Другий дзвонив виявився жителем села Калинівка Фастівського району. Він розповів правоохоронцям, що придбав в інтернеті дрова з доставкою та оплатив продавцеві 9000 гривень. Підсумок такий же. Свій товар чоловік так і не отримав.

Третій випадок пов'язаний з покупкою телефону через Інтернет. Житель міста Боярка придбав в Інтернеті гаджет, ціна якого 11 000 гривень. Він також перерахував гроші продавцю через термінал самообслуговування, але телефон так і не отримав.

У поліції розповіли, як уберегти себе і не стати черговою жертвою шахраїв в Інтернеті. Найкращий спосіб не втратити гроші — оплата товару при отриманні (наложений платіж). Якщо ви оплачуєте покупку через Інтернет, то робити це слід тільки на перевірених сайтах та інтернет-магазинах. Також слід пам'ятати, що ні в якому разі не слід повідомляти номер банківської карти, або номер CVV2-коду третім особам, така інформація є конфіденційною і недоступна навіть працівникам банків.

Нагадаємо, раніше сайт "Коментарі. Київ" інформував читачів, що в центрі Києва шахраї заволоділи двома квартирами вартістю понад три мільйони гривень.

Також видання повідомляло, що в Києві шахраї незаконно утримували людей для заволодіння їхнім житлом. Детальніше про це читайте у нашому матеріалі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


продавец

22 жовтня 2021, 19:58

Бывает... Внимательней стоит быть. Плюс обращать внимание на продавца. Я, например, всегда отвечаю на все вопросы своих покупателей на виолити, и мы всегда находим общий знаменатель в вопросе оплаты и доставки товара

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися