У Білій Церкві «матушка» ошукала людей на понад 1 млн гривень
Шахрайство викрили випадково
На ринку у Білій Церкві жінка представлялася матушкою Єленою зі Свято-Покровського монастиря
та збирала гроші нібито "на допомогу дітям". Крім того, вона ошукала
знайому на 45 тисяч доларів. Таким чином їй вдалось зібрати чималу суму.
Це тривало 4 роки. Жінка ходила на ринку та збирала пожертви
на дитячий будинок, якого не існує. Люди давали жінці гроші й замовляли молитви
за здоров'я й упокій родичів.
Шахрайство викрили випадково, коли вона збиралася провернути
чергову оборудку: зібрала 45 тисяч гривень за молитви про повернення боргу.
Судячи з вироку Білоцерківського суду, наймасштабнішу аферу вона
збиралась провернути, зустрівши одну з дуже набожних продавчинь ринку.
"Монахиня" розповіла про те, що у її монастирі нібито
з'явився отець Митрофан, який проводить певні ритуали та займається вигнанням
бісів з одержимої людини.
Дізнавшись про те, що продавчиня позичила знайомим 250 тисяч
доларів, зловмисниця запропонувала їй послуги Митрофана та спеціальні молитви у
монастирі. Для цього їй була потрібна десята частина суми боргу та боргова
розписка.
Так аферистка отримала 25 тисяч доларів та обіцяла повернути
їх через 40 днів. Після чого вона сказала, що ці гроші "зароблені
нечесно" та "брудні" й не підходять до обряду. Після чого
продавчиня змогла назбирати 20 тисяч доларів.
Ошукана жінка звернулась до поліції, де з’ясувалось, що гроші ні в жоден дитячий будинок не надходили та не існувало ніякого отця Митрофана.
Жінка пів року не з’являлася у суді, але потім її затримали та заарештували. За її словами, вона працювала бухгалтеркою в одній із протестантських церков, а її колишній чоловік був там священником.
Як писали "Коментарі", у Києві працював незаконний call-центр, оператори якого видавали себе за працівників банку. Про це розповіли у Департаменті кіберполіції Національної поліції України, передають "Коментарі".
За даними правоохоронців, шахрайський центр
створили двоє мешканців Київської області. До роботи в ньому залучили 15 операторів. Вони за розробленою інструкцією телефонували людям та
представлялися банківськими працівниками та співробітниками поліції. У розмовах
заявляли про блокування банківських карток, пропонували відкрити нову або
збільшити ліміт кредиту. Таким чином шахраї випитували конференційну
інформацію, а гроші переказували на власні рахунки.