Київський метрополітен працює на межі: названа причина

Фахівці інституту Генплану Києва проаналізували і порівняли метрополітени різних міст

На даний момент київський метрополітен працює на межі своєї пропускної спроможності і перевезти значно більшу кількість пасажирів він не може. Тому городянам доводиться здійснювати більше поїздок на наземному громадському і особистому транспорті. Що в свою чергу призводить до великого завантаження вуличної мережі. Таку інформацію оприлюднили фахівці комунального підприємства "Інститут Генерального плану міста Києва". Вони порівняли метрополітени різних міст світу, і прийшли до висновку, що київська підземка є найбільш завантаженою.

"У Києві на одну станцію метрополітену доводиться 56,7 тисячі осіб, а в Європі на одну станцію метрополітену припадає приблизно на 20 тисяч осіб. Незважаючи на досить велику площу міста, протяжність київського метрополітену, в порівнянні з іншими містами, невелика. Щільність мережі метрополітену (показник, який показує співвідношення довжини лінії метро до площі міста) в Києві приблизно в п'ять разів нижче, ніж в європейських містах", - розповіли в інституті.

Також в Інституті впевнені, що без розвитку мережі метрополітену транспортну проблему Києва не вирішити.

"У Генеральному плані ми передбачаємо подальший розвиток мережі метрополітену, будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, а також розвиток існуючих ліній. Також припускаємо будівництво нових пересадних станцій, оскільки наявні станції пересадки вже вичерпали свій ліміт по пропускній здатності", - уточнюють співробітники інституту.

Як повідомляв портал "Коментарі", в київському метро знайшли невідомі раніше бактерії.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися