Проблеми з сіллю: взимку дороги у Києві посипатимуть різними реагентами

ДП «Артемсіль», яке опинилось на лінії фронту, не може постачати технічну сіль

КК "Київавтодор" підготувала 433 одиниці техніки із 537 запланованих. Спецмашини проходять повний техогляд та ремонт, і будуть вчасно готові до боротьби з ожеледицею та прибирання снігу.

Про це повідомляє КМДА.  

Через повномасштабну війну ДП "Артемсіль", яке опинилось на лінії фронту, призупинило свою роботу і не може бути поставником технічної солі. Тому Київавтодор шукає інших постачальників солі, зокрема з сусідніх європейських країн. Проте вартість солі буде в 5-6 разів вища, ніж у ДП "Артемсіль".

Через ситуацію, яка склалась із постачанням солі, збільшено закупівлю піску. Цього сезону дорожники змушені будуть частіше використовувати піщано-соляну суміш для обробки доріг і тротуарів. Наразі заготовлено близько 55 тисяч тонн піску.

Також використовуватимуть рідкі хлориди (соляний розчин). Нині опрацьовують можливість закупівлі й інших протиожеледних реагентів, зокрема рідкого природного бішофіту.

Нагадуємо, що синоптики прогнозують перший снігопад у Києві вже в жовтні. Була названа точна дата.

"Коментарі" повідомляють: у Києві змінили маршрут два популярні автобуси (схеми руху). Київпастранс повідомляє, що автобуси 24 та 62 тепер йтимуть за зміненими маршрутами.

Вберегти пішоходів: влада Києва взялася за електросамокатиВ Україні мають намір унормувати рух електросамокатів. Про це йдеться у проекті рішення Київської міської ради. У проекті зазначається, що наразі у містах України, зокрема у столиці, відсутня потрібна інфраструктура для користувачів портативного транспорту на електричній тязі (гіробордів, гіроскутерів, моноколіс, електросамокатів, електроскейтів, дрифт-трайків). У зв'язку з цим депутати Київської міської ради направлять звернення до Верховної Ради, щоб врегулювати організацію дорожнього руху для вищезгаданих транспортних засобів, - писали "Коментарі".

Читайте также