Що треба знати пасажирам
У Києві з технічних причин на
станціях метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування. Про це пасажирів
попередили в Київській міській державній адміністрації, передають
"Коментарі".
За даними мерії столиці, зараз фахівці
КП "ГІОЦ" працюють над оперативним розв'язання питання.
Водночас сплатити за проїзд в
метро зараз можна:
транспортною карткою;
·
QR-кодом, згенерованим у додатку "Київ Цифровий";
·
безконтактною банківською карткою;
·
мобільним додатком ApplePay та Google
Pay.
Про відновлення роботи автоматів з продажу та поповнення транспортних карток, а також паперових QR-квитків обіцяють повідомити додатково. В столичному метрополітені перепросили за тимчасові незручності.
Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".
Окрім того, кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Мер столиці Віталій Кличко підтримав пропозицію, викладену в петиції. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.
Читайте також, як у метро Києва затримали чоловіка з гранатою.