У Києві запрацював єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій

Комунікаційний центр 112 розпочав повноцінну роботу у столиці

Міністерство внутрішніх справ повноцінно впровадило службу 112 у Києві — єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій. Про це повідомляє міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко, передають "Коментарі".

Стало відомо, що комунікаційний центр 112 вже активно обробляє вхідну інформацію у столиці.

Оператори центру приймають дзвінки від громадян та надсилають запити до відповідних підрозділів, які реагують на виклик.

Ігор Клименко зазначив, що у центрі працюють оператори, які володіють жестовою мовою, що дозволяє спілкуватися з громадянами через відеодзвінок. Для отримання такої можливості необхідно надіслати смс-повідомлення на номер 112 та очікувати посилання на відеодзвінок.

Майбутні кроки МВС - розширення служби 112 на всі міста-мільйонники, а в подальшому - на всю територію України. 

Нагадуємо, що у міському застосунку "Київ Цифровий" додали можливість отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги. Застосунок додав новий сервіс, який дозволяє мешканцям столиці отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги, а також зберігати квитанції про оплату безпосередньо в особистому профілі. 

Також у Києві для всіх охочих проведуть одноденні безоплатні навчання з підготовки до національного спротиву. Запис на навчання вже розпочато.

Читайте также