КМДА розірвала десятки договорів із приватними перевізниками: у чому причина

Причиною розірвання договорів із приватними перевізниками у Києві стали не лише часті порушення умов договорів, а й припинення роботи деяких компаній

Влада Києва після перевірок транспорту розірвала 20 договорів із приватними перевізниками. Про це повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури Київської міської міськадміністрації (КМДА), повідомляє "Вечірній Київ".

Причиною стали не лише часті порушення умов договорів, а й припинення роботи деяких компаній-перевізників.

У Дептранспорті КМДА зазначили, що у 2023 році було проведено понад 100 перевірок на дотримання всіх умов договорів, у ході яких виявили безліч порушень. Перевізникам надіслали пропозиції щодо усунення порушень чи повідомлення про розірвання умов договору. Внаслідок цього 20 договорів було вирішено розірвати.

Одне з основних порушень полягало у невиконанні інвестиційних зобов'язань, тобто перевізник не оновлював рухомий склад маршрутах. Також безліч транспортних засобів не відповідали умовам договору за параметрами, пасажиромісткістю, роком випуску та іншим.

До того ж, деякі перевізники порушували встановлені схеми руху, зменшували кількість маршруток, не мали дозвільної документації, використовували додаткові трафарети, мали в салонах пошкоджені сидіння і навіть не обслуговували маршрути довгий час.

Маршрутну мережу у Києві реорганізовують. Частину маршрутів, які обслуговували приватні перевізники, закривають, а натомість збільшать кількість рухомого складу на маршрутах "Київпастрансу".

Глава Дептрансу Руслан Кандибор заявив в ефірі "Київ24", що на вільні місця ставлять перевізників, які були другими у черзі за конкурсом. За його словами, закрити вирішили маршрут, який дублював схему "Київпастрансу". Зокрема, йдеться про маршрутку №444, яка дублювала автобус №38, а також маршрутку №497К, що дублює автобус №97.

Як раніше писали "Коментарі", маршрутка №444 була єдиною у Києві, яка приймала оплату за допомогою електронного квитка. Цю систему тестували протягом двох місяців, у салоні маршруток встановили валідатори, тож пасажири могли оплачувати проїзд "Картою киянина" або карткою "Київ цифровий". Проте перевізник "Союз-Авто" вирішив відмовитися від цього та розірвав договір.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися