Владу Києва просять збільшити пропускну спроможність метро "Позняки"
Що пропонують у петиції мерії столиці
Столичній владі
пропонують збільшити пропускну спроможність станції метро "Позняки"
шляхом побудови другого підземного переходу під проспектом Бажана. Про це
йдеться у петиції,
розміщеній на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації,
передають "Коментарі".
Автор петиції Віталій
Бабій пропонує продовжити підземний перехід під проспектом Миколи Бажана та
зробити додатковий вихід з метрополітену в бік парку Позняки. "Це дозволить
розвантажити єдиний підземний перехід під проспектом Бажана, існуючий зараз,
зменшити тісняву і в переході, і при вході на станцію метро, розподіливши
пасажиропотік", — вважає Бабій.
Він наголосив, що у
1994 році, коли будували станцію метро "Позняки", пасажиропотік був
значно менший. Зараз на вулиці Драгоманова та на проспекті Бажана побудували
новий мікрорайон та забудова житловими комплексами триває, тому навантаження на
станцію метро зростатиме.
"Доцільніше та зручніше — подовжити вихід з метро під проспектом Миколи Бажана. Для порівняння — на станції метро "Осокорки" розташовані два підземні переходи під проспектом Миколи Бажана, а пасажиропотік менший", — йдеться у петиції.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що цього року розпочнуть будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва. На проєкт вже оголосили тендер на пошук підрядника для виконання робіт. Йдеться про ділянку від автомобільної дороги "Київ – Ковель – Ягодин" (М-07) до траси "Київ – Чоп" (М-06) у Київській області.
Окрім того, у Києві розпочнуть будівництво транспортної розв’язки на Шулявському шляхопроводі. Територію біля споруди та підземний перехід, які зараз перебувають у жахливому стані, приведуть до ладу.
Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко взяв на себе персональну відповідальність за відкриття автомобільного сполучення по Подільському мосту.
Читайте також, що у Києві цього року зростуть ціни на проїзд — коли та наскільки.