З 1 березня змінюється вхід у застосунок Контактного центру
З 1 березня змінюється вхід у застосунок Контактного центру
Із 1 березня вхід у застосунок і на сайт 15-51 буде за номером телефону. Про це повідомили у Контактному центрі міста Києва.
Наразі з метою впровадження спрощеної системи авторизації користувачів, проводять технічне оновлення сервісів контакт-центру. Раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина Київ ID.
Відтак, м
Як повідомляли "Коментарі", у 2021 році в Києві до операторів Контактного центру 15-51 звернулись понад 1 млн 889 тисяч мешканців столиці. При цьому, 73% звернень стосувались житлового господарства. Зокрема, питання стосувались постачання води, газу, тепла й електроенергії, ремонт житлового фонду тощо.
Крім того, з 1 грудня у Києві розпочав роботу соціальний патруль, який надаватиме допомогу бездомним людям. Соціальний патруль виконує свої функції на базі Будинку соціальної турботи, а головним його завданням є забезпечення бездомних людей теплими речами, взуттям та їжею.