Як виглядає фірмовий стиль регіону
Київщина отримала
новий фірмовий стиль, який показує туристичне різноманіття регіону та його
історичну асоціативну спадщину. Про це повідомляють "Коментарі" з
посиланням на інформацію компанії-розробника айдентики.
Дизайнери взяли за
основу мінімалізм, який зображається в архітектурі й атмосфері Київської області.
У логотипі поєднали кілька символів: шестипроменеву зірку, Трипілля, млин та
астериск (книжкову виноску).
У студії розповіли, що намагалися показати Київщину з точки зору історії території, де проживали люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах. Гасло несе у собі меседж, що Київщина — це "точка відліку" для різних туристичних напрямів.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Київській області сприяють розвитку гастрономічного туризму. Програма "Дороги вина та смаку Київщини" створена, щоб задовольнити вибагливого мандрівника.
Нагадаємо, під Києвом відкрили неймовірний парк для зимового відпочинку та розваг. Нова локація розташована у селі Хотянівка у Вишгородському районі Київської області. Подробиці — у нашому матеріалі.
Читайте також, що у Києві цього року відкриють багато нових зон відпочинку.