На рекламу туризму в Чорнобилі витратять мільйони гривень
Що відомо про замовлення та підрядника
Держпідприємство
"Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління
Зоною відчуження" для збільшення туристичного потоку замовило рекламні
послуги на майже два мільйони гривень. Про це повідомляють "Коментарі"
з посиланням на тендер у системі Prozorro.
Під час аукціону
переможцем тендеру стало ТОВ "НФ Комунікаційна агенція". Підряднику замовили
рекламні послуги на 1,98 мільйони гривень. За ці гроші компанія має реалізувати
концепцію зв’язків з громадськістю в рамках ревіталізації Чорнобильської зони. Під
час рекламної кампанії будуть формувати громадську думку про Чорнобиль як світову
історичну пам’ятку та туристичну локацію. Планують таким чином до кінця року
збільшити кількість туристів у Чорнобильській зоні до 10 тисяч. Рекламувати Чорнобиль
будуть для українських та іноземних громадян, а також для туристичних компаній.
На розробку
PR-концепції Чорнобильської зони витратять понад 200 тисяч гривень, а на її
втілення — 1,34 мільйони гривень. Ще у 437 тисяч гривень обійдеться
контент-план для соціальних мереж.
Раніше портал
"Коментарі" повідомляв, що бюджет
Києва з початку року отримав 46,6 мільйони гривень туристичного збору, що
майже на 12 мільйони гривень більше, ніж у 2020 році. Туристична галузь у Києві
поступово виходить із кризи, яку спричинила пандемія коронавірусу. Зокрема,
цього року столицю відвідали пів мільйони іноземних туристів та понад 1,2
мільйона — внутрішніх. Найбільше іноземців відвідали Київ з Німеччини, США,
Туреччини, Ізраїлю та Білорусі.
Нагадаємо, середній турист залишає в Києві за добу від 300 до 500 доларів. Це проживання в готелі, це їжа, це концерти, проведення часу.
Читайте також, що Київ посів перше місце у рейтингу Forbes з легкості ведення бізнесу.