За неякісні послуги ЖКГ киянам компенсували мільйони гривень

На що частіше скаржилися кияни

У Києві торік компенсували мешканцям понад 47 мільйонів гривень за неякісно надані житлово-комунальні послуги. Про це інформують "Коментарі" з посиланням на підсумкові дані управління самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації.

Загалом торік у Києві здійснили понад дві тисячі планових перевірки та понад шість сотень — позапланових за зверненнями киян. За результатами перевірки якості послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання виконавці перерахували киянам 1 мільйон 374 тисяч гривень.

У мерії Києва зазначили, що у питанні перерахунку за опалення необхідно враховувати, зокрема, і стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців. Столичні комунальні та інші служби часто фіксують збільшення опалювальної площі квартири та винесення систем опалення на балкони. Це розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях тепла недостатньо, а в інших – надміру.

Нагадаємо, у Києві мешканці житлово-будівельного кооперативу на Троєщині завдяки енергоефективним заходам удвічі зменшили тариф на опалення. Подробиці — в нашому матеріалі.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві та Київській області у 2022 році Держекоінспекція Столичного округу планує масштабні планові перевірки. Буде здійснено перевірку всіх напрямків діяльності підприємств, які можуть мати негативний вплив на екологію.

Читайте також, чи вистачить Києву ресурсів, щоб не підіймати тарифи на опалення для населення.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися