За неякісні послуги ЖКГ киянам компенсували мільйони гривень
На що частіше скаржилися кияни
У Києві торік
компенсували мешканцям понад 47 мільйонів гривень за неякісно надані житлово-комунальні
послуги. Про це інформують "Коментарі" з посиланням на підсумкові
дані управління самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації.
Загалом торік у Києві
здійснили понад дві тисячі планових перевірки та понад шість сотень —
позапланових за зверненнями киян. За результатами перевірки якості послуг із
централізованого опалення та гарячого водопостачання виконавці перерахували
киянам 1 мільйон 374 тисяч гривень.
У мерії Києва
зазначили, що у питанні перерахунку за опалення необхідно враховувати, зокрема,
і стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з
боку мешканців. Столичні комунальні та інші служби часто фіксують збільшення
опалювальної площі квартири та винесення систем опалення на балкони. Це
розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях
тепла недостатньо, а в інших – надміру.
Нагадаємо, у Києві
мешканці житлово-будівельного кооперативу на Троєщині завдяки енергоефективним
заходам удвічі зменшили тариф на опалення. Подробиці — в
нашому матеріалі.
Раніше портал "Коментарі"
повідомляв, що у Києві та Київській області у 2022 році Держекоінспекція
Столичного округу планує масштабні
планові перевірки. Буде здійснено перевірку всіх напрямків діяльності
підприємств, які можуть мати негативний вплив на екологію.
Читайте також,