Киянам повернули 13 мільйонів через неякісні послуги

Із початку року інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг

У 2019 році житлово-комунальна інспекція міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг на якість послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн грн. Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський.

Станіслав Москалевський розповів, що із початку року інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Москалевський зазначив, що інспекція оперативно реагує на звернення киян та моніторить гарячі лінії 1551 та 1557.  Він зауважив, що ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг. Серед основних пріоритетів – прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком осені – контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону, взимку – прибирання снігу та контроль якості послуг з теплопостачання.

Повідомляється, що в результаті спільних перевірок Управління із виконавцями послуг – керуючими компаніями, тепло- та водопостачальними підприємствами – усунено недоліки, за потребою здійснено перерахунок споживачам.

Як раніше повідомляло видання "Коментарі", комунальні послуги у Києві з травня стануть дорожчими.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися