На станціях метро у Києві усунули технічні проблеми з проїздом

Подробиці розповіли в столичному метрополітені та в мерії столиці

У Києві сьогодні, 12 березня, з технічних причин на станціях метро тимчасово не працювали транспортні картки, які щойно поповнили пасажири, однак проблеми вже вирішили. Про це заявили в Київській міській державній адміністрації та у столичному метрополітені, передають "Коментарі".

За даними мерії столиці, зараз фахівці комунального підприємства "ГІОЦ" вже усунули технічну несправність. Тепер у Києві транспортні картки працюють у звичайному режимі на всіх станціях столичного метрополітену.

Сплатити за проїзд в метро у Києві зараз можна:

·       разовим паперовим QR-квитком;

·       транспортною карткою;

·       QR-кодом з додатку "Київ Цифровий";

·       безконтактною банківською карткою;

·       мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Нагадаємо, в петиції до столичної влади вимагають відкрити зачинені вестибюлі на кількох станціях метро у Києві. Автор петиції №11787 Денис Коваленко закликав столичну владу відкрити вестибюлі №2 на станціях метро "Лівобережна", "Чернігівська" та "Осокорки".

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що кияни вимагають якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар. Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро.

Читайте також, у Києві на "червоній" гілці столичного метро запустили патріотичний артпоїзд.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися