Будівництво Київської обхідної дороги: що відомо про підрядника

Тендер виграла відома американська компанія

У фіналі конкурсного відбору на будівництво першої ділянки Київської обхідної дороги перемогла американська компанія Bechtel Overseas Corporation з ціновою пропозицією у 5,3 мільярда гривень. Портал "Коментарі" з’ясував, якими масштабними проєктами відомий цей іноземний підрядник.

Компанія Bechtel Overseas Corporation почне будівництво першої ділянки Київської обхідної дороги. Ця ділянка поєднає трасу "Київ – Ковель – Ягодин" з автомобільною дорогою "Київ – Чоп". Американський підрядник відомий багатьма виконаними проєктами та має вікову історію. Корпорацію заснував у 1898 році фермер Уорен Бектел. Перший субпідряд він отримав у 1906 році на будівництві Західно-Тихоокеанської залізниці у Каліфорнії. Офіційно компанія "Бектел" була зареєстрована у 1925 році. На цей час вона вже була одним із провідних будівельних підрядників на заході США.

Bechtel Overseas Corporation досі керують нащадки засновника будівельної корпорації — сім’я Бектел. Це найбільша будівельна компанія у США зі штаб-квартирою у Сан-Франциско. Серед виконаних проєктів за роки існування — участь у будівництві греблі Гувера у 1930-х роках, Євротунелю, міжнародних аеропортів у Гонконгу та Досі в Катарі. Корпорація "Бектел" володіє та керує нафтопереробними заводами, електростанціями, системами водопостачання та аеропортами у кількох країнах світу, зокрема у США, Туреччині та Великій Британії. Власників цієї американської компанії критикують за політичний вплив. Сім’я Бектел підтримувала та підтримує тісні зв'язки з різними адміністраціями США та з керівництвом інших держав, зокрема з королівською родиною Саудівської Аравії. 

Зараз Bechtel Overseas Corporation є світовим лідером із будівництва, інжинірингу та закупівель. Компанія реалізує проєкти у 160 країнах світу та за свою історію збудувала понад 24 тисяч кілометрів автомобільних доріг. Цей підрядник буде будувати першу ділянку Київської обхідної дороги протяжністю 18 кілометрів. Новий сучасний автобан матиме мости, естакаду, шляхопроводи, автостоянки, шумозахисні екрани та майданчик вагового контролю.

Нагадаємо, у Голосіївському районі Києва розпочнуть капітальний ремонт двох шляхопроводів на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе. На два інфраструктурних об’єкти оголосили тендери. Вартість послуг з ремонту мосту №1 оцінили у понад 100 мільйонів гривень. На капітальний ремонт мосту №2 планують витратити понад 43,7 мільйона гривень. Також запланований капітальний ремонт вулиці Єлизавети Чавдар у Дарницькому районі столиці. На цей об’єкт витратять понад 138 мільйонів гривень.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що нову ділянку Великої кільцевої дороги від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з транспортною розв’язкою на різних рівнях мер Києва Віталій Кличко відкрив наприкінці грудня. Тоді очільник столиці анонсував продовження будівництва траси, щоб з’єднати її з Оболонським проспектом. Будівельні роботи на Великій кільцевій дорозі розпочнуться за кілька тижнів на ділянці від Богатирської вулиці до Оболонського проспекту. Завершити будівництво планують до кінця цього року. 

Читайте також, що у Києві на новозбудованій Великій кільцевій дорозі на Оболонь вже з’явилися ями. Як виглядає траса — дивіться на відео.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися