У Києві нагадали про "забуте" будівництво нової станції метро

До столичної влади звернулися з петицією

У Києві нагадали владі про "забуте" будівництво станції метро Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену. Про це йдеться у відповідній петиції, зареєстрованій на офіційному сайті Київської міської ради, передають "Коментарі".

Автор петиції Віталій Груша №12028 вимагає розпочати будівництво станції метро "Герцена-Загорівська".За його словами, район Загорівщини зазнає активної забудови, мотоциклетний завод вже перетворено на найбільший IT-кластер України та активно забудовується житловою забудовою та комерційною інфраструктурою.

"У найближчі п’ять років в цей район переїде на постійне місцепроживання щонайменше 40 тисяч нових жителів на додачу вже десятків тисяч, які тут постійно працюють. Саме час почати будівництво та розробку проєктної документації відкладеної станції метро по вулиці Герцена!" — йдеться в петиції.

Будівництво цієї станції столичного метрополітену мало розпочатися в середині 1990-х років. Поблизу від Київського мотоциклетного заводу планувалося збудувати станцію метро та влаштувати кінцеву зупинку тролейбуса №6 з Виноградаря. Вихід зі станції планувався неподалік від перетину вулиць Герцена та Академіка Ромоданова. В ті роки Київський мотоциклетний завод вже згортав свої потужності у важкі економічні 1990-ті роки, що зменшило пасажиропотік у цьому районі. Через це плани столичної влади змінилися.

Станцію "Герцена" (або "Загорівська") у Києві мали збудувати між станціями "Лук'янівська" та "Дорогожичі". Станція "Загорівська" мала б відкритися разом зі станцією "Дорогожичі", але міська влада вирішила зекономити. У 2000 році відкрили лише станцію "Дорогожичі", а замість "Герцена" звели аварійні платформи та пожежний вихід на поверхню.

У проєктах 1980-х років назва станції була на честь російського письменника-революціонера Олександра Герцена на вулицю імені якого, було б споруджено її виходи. Наприкінці 1990-х, коли вже будували перегін від станції "Лук'янівська" до станції "Дорогожичі", часто стала з'являтися назва "Загорівська", на честь урочища, де мала бути розташована станція. По сьогодні в документах Київського метрополітену станція значиться, як "Герцена".

Для розгляду у Київській міській раді петиція має зібрати шість тисяч голосів на підтримку. Збір підписів триває.

Нагадаємо, у Києві пропонують мотивувати киян та мешканців столиці у покращенні екології безкоштовним проїздом у метро. Столичній владі пропонують встановити на станціях Київського метрополітену автомати з прийому пластикової тари в обмін на придбання квитка на проїзд. 

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві розглядають кілька варіантів щодо покращення транспортного сполучення з Биковнею. Зокрема, у столиці планують продовжити "червону" лінію метро та запустити новий автобусний маршрут зі станції метро "Лісова".

Читайте також, що в центрі Києва поблизу станції метро “Дніпро” відремонтують естакаду.

Читайте также